De schakelanimatie (en het bijbehorende geluid) klopt niet helemaal in de herhaling. In het echt viel het misschien dus wel mee!
Eerste race als 3e gestart, maakte in de eerste ronde wat foutjes waardoor ik terugzakte naar plaats 5. Uiteindleijk terug weten te knokken naar plaats 2. Vooral een leuk en fair gevecht met Blauwhok gevoerd die race. Nori was al aan de horizon verdwenen toen ik terug op 2 lag.
In de tweede race bijna achteraan gestart. Eerste ronde wat plaatsen kunnen pakken maar in de tweede bocht van de tweede ronde een tikje van achteren gekregen waardoor ik helemaal terugviel. Door de schade geen toptijden meer kunnen rijden en uiteindelijk 10e geƫindigd.
Tjah, kan gebeuren dat je in de drukte iemand over het hoofd ziet. Was er tijdens de race (natuurlijk) niet heel vrolijk over omdat het toen haast als een afrekening voelde, maar we maken allemaal wel eens een foutje.:b:
Ik heb de herhaling nog eens teruggekeken en het zag er inderdaad niet heel fraai uit, dat incident maar gebeurd is gebeurd.
Zoals Bergje aangaf zou iets rustiger rijgedrag in de eerste ronden denk ik kunnen helpen. Dat zorgt er voor dat je minder van de baan afschiet en meer aandacht aan (inhaalacties op) de auto's om je heen kan schenken ipv het op de baan houden van de auto.
Laatst bewerkt: 20 feb 2012