1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mazda MX-5 Miata Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 14 feb 2012.

1. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De uitslag van ronde 1:

Kwalificatie:

Ronde 1:

13. Asjemenou
    14. Alpha NL

Ronde 2:

13. Alpha NL
    14. Surrealistic (DNF)

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top Bergje!

De herhalingen heb ik online staan.

3. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

als jullie het goed vinden rij ik voortaan hierin met deze cup

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Erg toffe races gehad. Eerste kon ik snel wegrijden bij de rest en heb ik mooie tijden kunnen neerzetten. Tweede race was het echt opletten met een wat onwennige auto in de drukte (ja in de drukte is hij echt nog onwennig). Kwam er gelukkig goed uit en met mijn tactische pitstop heb ik Blauw Hok nog weten te verslaan :)

Morgen even stoeien met die scores en photoshop om de eerste tussenstand bekend te maken.

5. Mt cook

Mt cook Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer gaan ik er zeker weer proberen bij te zijn ja.:)
    Heb wel zin om weer eens met Rwd auto`s te gaan stoeien.

Hoe is de race verlopen gisteren was het wat????

6. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kneep 'm behoorlijk. Van te voren ging ik er vanuit dat k wel verzekerd was van mijn 2e plek, maar toen bleek ik toen nog een kans te maken.. Helaas was ik net te langzaam.

Maar het was me toch even een spannend en tactisch spelletje!

Het ging goed, leuk. Dit belooft een erg leuke cup te worden.

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik had veel moeite met een goeie start maken. Ik verloor beide races alleen al 2 plekken bij de start.

Heat 1, te veel foutjes en vooral pech in de eerste ronde waar ik terugzakte naar plek 10.
    In rondje 8/9 had ik de aansluiting op plek 3 en het ging weer fout.

Heat 2, voorzichtig begin en kon daarna wel goede tijden rijden.

Nu nog met nummer 1 rijden in dit kampioenschap. Daarna snel inleveren aan Nori!

8. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net de herhaling van gisteravond gekeken het viel me dat ik slecht schakelde volgende keer maar beter opletten

9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heeft iemand een linkje voor me naar een herhaling? Ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk gebeurde in race 2 in de 2e ronde.

10. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    De herhalingen zijn te bekijken op mijn storefront in Forza, zoeken op mijn GT Blauw Hok en/of XBWf in combinatie met Laguna Seca.

Wanneer je mij in je vriendenlijst hebt kan je naar je eigen winkel gaan, met Y naar info en dan winkels van vrienden (of iets dergelijks)

Echte bazen hebben mij natuurlijk gewoon in de favorieten staan :+

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had niet echt een leuke race door wat er in de race gebeurde, maar het is een leuke auto om mee te rijden, een leuke groep en een leuke opzet, dus ben enthousiast!

Gister alleen in beide heats kansloos na 1 ronde.

heat 1, 2e bocht remde Loyal voor mij vrij hard en ik te zacht, dus dat was een botsing, waar Loyal volgens mij gelukkig weinig schade aan overhield, maar ik des te meer, flinke motorschade en de buitenkant kapot, dus 1 langzame ronde en de pit in moeten betekent daarna kansloos op grote achterstand laatste rijden, maar dat was mn eigen schuld. Ik kon nog redelijk wat tijd goedmaken op degene voor mij, maar het gat was te groot.

heat 2 startte ik vooraan, en mijn start was net als in heat 1 erg goed, ik kom veel beter weg dan met de scirocco en haal geregeld mensen in in de eerste meters. Maar wederom ging het fout in bocht 2, maar nu niet door mn eigen schuld. Ik reed samen met asjemenou op de bocht af en liet hem voorgaan om meteen daarachter aan te sluiten. Achter mij was het chaos en kwamen een paar veel te hard aanrijden waardoor ik door Blauw Hok vol geraakt werd en ik dwars over de baan geschoten werd en meteen schade had en een boel plekken had verloren, erg zonde en moet met voorzichtiger racen echt beter kunnen met zn allen! Gelijk daarna werd ik nog door surrealistic aangetikt, maar die kon mij ook nog moeilijk ontwijken.

Het werd toen een achterhoedegevecht, maar toen ik in de laatste bocht door een veel te hard en wild inkomende Coldzero uit de bocht getikt werd was de race wel weer een beetje over. Jammer, met oefenen op de track van volgende week ging het een stuk beter, dus hopelijk volgende week wat meer spanning en gevecht.

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Zo, met deze paint rijd ik, ben er erg lang mee bezig geweest, het zijn ook meer dan 3800 lagen :9 Vind het resultaat erg geslaagd en past goed bij de auto vind ik ;)

13. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening:

Ik vond je in heat 2 erg aggresief en roekeloos rijden. Met name in de eerste 2 rondjes stukjes van bochten afsnijden (over het zand met 2 wielen) waardoor je weer hard tegen je mederacers aankomt, zonder omkijken weer de baan opkomt en weer iemand beukt.

Je hebt laten zien dat je hard kan racen, maar in druk verkeer netjes rijden en op een nette manier passeren is een kunst op zich, dat vereist geduld en ik had de indruk dat je daarin mijninsziens flink tekort schoot.

Stempel : Outsider ......

PS: Leuke auto Alpha

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De schakelanimatie (en het bijbehorende geluid) klopt niet helemaal in de herhaling. In het echt viel het misschien dus wel mee!

Eerste race als 3e gestart, maakte in de eerste ronde wat foutjes waardoor ik terugzakte naar plaats 5. Uiteindleijk terug weten te knokken naar plaats 2. Vooral een leuk en fair gevecht met Blauwhok gevoerd die race.:thumbs: Nori was al aan de horizon verdwenen toen ik terug op 2 lag.

In de tweede race bijna achteraan gestart. Eerste ronde wat plaatsen kunnen pakken maar in de tweede bocht van de tweede ronde een tikje van achteren gekregen waardoor ik helemaal terugviel. Door de schade geen toptijden meer kunnen rijden en uiteindelijk 10e geƫindigd.
    Tjah, kan gebeuren dat je in de drukte iemand over het hoofd ziet. Was er tijdens de race (natuurlijk) niet heel vrolijk over omdat het toen haast als een afrekening voelde, maar we maken allemaal wel eens een foutje.:b:

Ik heb de herhaling nog eens teruggekeken en het zag er inderdaad niet heel fraai uit, dat incident maar gebeurd is gebeurd.

Zoals Bergje aangaf zou iets rustiger rijgedrag in de eerste ronden denk ik kunnen helpen. Dat zorgt er voor dat je minder van de baan afschiet en meer aandacht aan (inhaalacties op) de auto's om je heen kan schenken ipv het op de baan houden van de auto.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    tnx Bergje ;)

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ga zometeen nog even de replay terugkijken om te kijken wat er nou precies gebeurde in de tweede ronde.

Nu bezig met de leaderboards. Beetje onderschat om dat grafisch goed weer te geven :+
    Zal straks de tussenstand online zetten alleen zal alles behalve de tussenstand af zijn. Functionaliteit boven alles dan maar ;)

17. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. De Mazda als opvolging voor de zondagavond maakt het weer een compleet nieuwe ervaring :thumbs: Voor wat betreft het eerste optreden kan ik ook nog wel wat verbeteren als het gaat om goede lijnen rijden en constante rondetijden.

Zit ook wel een beetje in m'n maag met de situatie bij het uitkomen van de corkscrew waardoor Denvan in de grindbak terecht kwam (weet niet zeker welke heat het was). Ik heb de herhaling overigens nog niet terug gezien dus misschien, mocht men het nodig vinden, dat iemand daar nog een kritische blik op kan werpen.

De herhaling terugkijken van mijn kant en veel oefenen gaat er helaas ook niet inzitten aangezien ik morgen weer naar Zwitserland vertrek voor 2 weken :x . Ik mis dan de komende 2 woensdagavonden en 1 zondagavond. Er zijn dus plekjes vrij op de startlijst.

Veel succes en tot op Twin Ring Motegi ;).

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Waar dient die woensdagavond eigenlijk voor...?

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Racen.

Hier volgt de tussenstand. Vergeef me, ik heb nog niet alles grafisch in orde. Zo moeten er namelijk nog lijntjes tussen de getallen etc komen en nog streepjes van omhoog en omlaag voor de racers (nu nog nvt).

20. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb de herhalingen bekeken en het lijkt me wel interessant om een keer mee te doen
    dus als er een plekje vrij komt
    BIGGA84

Deel Deze Pagina