Lionel Messi: De godenzoon uit de sloppenwijken van Argentinie Christiano Ronaldo: De gedreven modelprof die alle sportieve wetten doorbreekt Klaas-Jan Huntelaar: De grillige achterhoeker die graag doelpuntjes meepikt.
Ik heb trouwens ajax in de kroeg gekeken maar wil de hele wedstrijd nog wel eens terug zien, is hier een site voor waar dit geupload wordt en te zien is binnen een paar dagen/weekje ofzo of wordt dat over een weekje eventjes google gebruiken?
bedankt maar dan zit ik weer lekker op school te zwoegen.. wordt hem dus niet, en opnemen op tv thuis ook niet want kijk via stream.. omdat we geen EL hebben thuis Nouja dan maar wachten.. iemand upload het misschien wel, of heeft iemand nog andere opties?
Dat contrast tussen het interview van de Boer en McLaren Als iemand weet waar ik een casettebandje kan vinden met een urenlang interview van McLaren ontvang ik graag een pm
Echt ziek veel kansen had Anderlecht zeg. Leuk dat er 3 teams door zijn en Valencia, Udinese en Schalke lijken me ook mooie teams om te testen hoever we staan Europees gezien. Ben trots op Ajax, achteraf gezien had de 1-3 er natuurlijk kunnen vallen en dan heb je gewoon de pech dat de 1-2 niet al in de 57e minuut met die kopbal (en uitstekende reflex) valt. Vooraf gezien hoopte je op gezichtsbehoud dus we mogen absoluut niet klagen met deze historische winst op Old Trafford.
Genoten van Ajax, ondanks dat het spel niet eens bijzonder goed was. Uitpubliek was ook geweldig Eindelijk weer eens trots.
Idem! Was af en toe slordig, maar dat mocht de vreugde niet drukken. De 4000 meegereisde Ajacieden zorgden voor de sfeer in het 'theatre of dreams'. Ajax nu de eerste NL club ooit die op Old Trafford heeft gewonnen of niet? Edit: hopelijk staat Siem zondag weer centraal op het middenveld. Had al vaker de hoop dat FdB hem daar neer zou zetten, maar nu kwam het er eindelijk eens van.
+1, voor het eerst in tijden weer eens een Ajax gezien waar ik een beetje trots op kan zijn. Het was niet allemaal even geweldig en Man Utd was echt aan het zwalken maar de mentaliteit was top.
Ajax, zeer nette prestatie. Op Old Trafford winnen is echt uniek. Heb de hele wedstrijd niet gezien ... maar hulde! Enne, wat de Boer zegt ... dat is gewoon om de spelers "on fire" te zetten. Psyss.. Psy ... ps... iets met isch, spelletje.
Het verslag op de website van de UEFA: En zo is het! Ferguson heeft ook nog een complimentje over voor Ajax
Ik heb liever Anita dan Siem daar hoor. Ik vond Siem helemaal niet zo goed namelijk. Bij de controleur moet de opbouw beginnen en hij moet continu aanspeelbaar zijn voor de halven voor hem, open kunnen draaien, in de bal komen. Echt de verbindingsspeler. Dat is Siem niet, vind ik. Het gaat allemaal in een te laag tempo, hij is amper aanwezig en moet het vooral van diepgaand vermogen hebben.
Hij speelde gister prima op die positie. Bovendien won hij in tegenstelling tot Anita ook nog eens kopduels. Van mij mag hij daar zondag weer staan. Hij leed nagenoeg geen balverlies. Anita wel in de eerste helft op die positie. Zijn rendement was gewoon lager dan dat van Siem.