[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap niet zo goed waarom je geen medelijden zou hebben met een motorrijder die tegen een boom rijdt? Ga je er gelijk van uit dat hij te hard heeft gereden, of vind je dat een motorrijder zowieso dom bezig is door op een motor te gaan zitten?

Mijn vraag was hoe jij het zou vinden als iemand recht in je gezicht zegt dat het dodelijk ongeluk waaraan jouw dierbare is overleden een gevalletje eigen schuld dikke bult is. Mijn vraag is niet waarom jij vindt dat het Friso zijn eigen schuld is geweest.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Lees krantenberichten enzo maar eens, en er gebeuren genoeg ongelukken hier in de buurt met motorrijders. Doodsoorzaak nr1: te hard rijden waar het niet kan.

Als je goed leest zie je ook dat ik gewoon antwoord heb gegeven op je vraag.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33

:'-(

( Stiekem wel goed bedacht...*rent weg* )

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Het was te verwachten...

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Achja, gewoon niet te serieus nemen..

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik lees weleens krantenberichten, maar je hebt wat last van hokjespolitiek. Geeft niet, je bent een Nederlander en dat doen wij nu eenmaal graag. Bijna al mijn vrienden en familie rijden motor, ik houd niet zo van opmerkingen als dat van jou. Maar goed, als ik me dan bedenk dat je simpelweg niet beter weet, dan doet het alweer wat minder pijn gelukkig.

Ik hoop oprecht dat jij nooit in de situatie komt waarin iemand tegen jou kan zeggen dat het een gevalletje eigen schuld dikke bult is. Waarmee ik niet wil ontkennen dat het best wel dom is van Friso om zoveel risico te nemen. Met de kanttekening dat iedereen weleens willens en wetens een groot risico neemt of heeft genomen.

Overigens gaf je aan dat je niet weet hoe je ermee moet omgaan, niet hoe je denkt te reageren als iemand zoiets tegen je zegt als het jou is overkomen.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hmmm the contradiction....

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik ben ook een Nederlander hehe.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je gewoon zelf logisch nadenkt dan weet je zelf ook wel dat als er een motorrijder doodgaat dat het 80% kans is, dat hij gewoon veel te hard reed. En dan boeit het me echt 0,0 dat je familie motorrijd, want ik ken ook wel mensen die motor rijden.

Je kan gewoon niet van te voren weten hoe je gaat reageren op zo'n ongeval. Dus ook beetje rare vraag vind je niet.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huh, 20% van de mensen die motor rijden houden zich aan de toegestaande snelheid? Best veel nog.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik noem maar een getal, en 80% van de ongevallen.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het is hartstikke tof dat er schijnbaar weinig is dat je echt boeit, maar je kunt zelf ook wel bedenken dat een opmerking dat je 0,0 medelijden hebt met een motorrijder die tegen een boom aanrijdt tot reacties kan leiden.

Er rijden ook genoeg automobilsten veel te hard en gevaarlijk. Mensen springen van bergen af, uit vliegtuigen, ga zo maar door.....

Maar goed, het gaat een gebed zonder end worden zo. Ik vind het goed zo.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, en 0% van de automobilisten.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Grappig dat je nu per ongeluk zegt dat je vorige post nergens op gebaseerd is. :+

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je begint zelf over motorrijders hoor. Je vroeg zelf gewoon wat ik er van vond, dan geef ik gewoon antwoord.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar jij begon zelf over motorrijders en dat je 0,0 medelijden hebt met motorrijders die tegen een boom aan rijden. Daar ging ik vervolgens op in.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Arme boom :'-(

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hokjesdenken is iets universeels, heeft niks met Nederlanders te maken. Sterker nog, dankzij hokjesdenken zijn we een heel eind gekomen in het categoriseren en begrijpen van de wereld om ons heen.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Met 'we' doel je dan dus niet specifiek op Nederlanders neem ik aan?

Ach, niet menselijks is de mens vreemd. :+

Deel Deze Pagina