Ik wil anders wel een keertje mee vliegen of vliegen
Oefening baart kunst met BF3.
Qua teamplay moet je net geluk hebben. Meestal heb ik voor mijn gevoel ook mensen rond lopen die als een kip zonder kop rond rennen. Support gastjes die geen ammo droppen, assault gasten die niet reviven terwijl dat makkelijk kan. Tanks/IFV die weg rijden zonder eventjes te wachten terwijl je nog op de back knop drukt etc.
Samen spelen met mensen van dit forum of met vrienden is dan makkelijker
Qua wapens is het moeilijk om te zeggen. Ieder wapen is ansich gewoon een goed wapen, het is net wat je er zelf bij voelt. Als je een wapen lekker vind schieten, stick to it. "upgrade" hem met je favoriete sight, foregrip/bipod en liefst suppressor. Dat laatste zorgt ervoor dat je niet oplicht als een kerstboom op de minimap van de vijand. Beetje stealth mode if you will. Altijd handig
Choppers kun je uit de lucht halen met stingers. Of je moet ze eerst laten painten door een soflam, CITV station van een tank of laser painter van een helicopter. Vervolgens kun je erop locken met een javelin/guided missle/guided shell. Dat laatst vergt meer teamwork, maar is meestal wel one-hit-kill. Zelfde geld voor jets.
Qua vliegen moet je helaas leren in MP zelf. Er is geen manier om dit makkelijk te oefenen. Voor de helicopters kan je wel de tweede co-op missie spelen om te oefenen. In ieder geval om het makkelijker te maken kun je de controls van de jets en helis op alternate zetten. Dan bestuur je de jets en helis puur met je linker en rechter analoge stick. Naar mijn mening vele malen makkelijker dan te kloten met de triggers.
Voor de rest gewoon lekker oefenen oefenen oefenen en plezier erin hebben
En mocht je meer vragen hebben kun je dat uiteraard gewoon hier stellen. Altijd wel iemand hier die wilt helpen
Klik om te vergroten...