1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja is ook wel een keer fijn in plaats van je te moeten ergeren aan je team. Zelfs zonder mic geen moeite met de communicatie. (nja soms wel :+)
    Ik heb wel wat tijd, maar niet op hard ofzo he?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die co-op met die Snipers is echt insane, zelfs op EASY.

    Heb deze met iNdie90 zovaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet :+
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de missie zelf prima te doen (maakt idd niet uit of je op hard of easy speelt, je moet toch zoveel mogelijk headshots maken)

    maar die achievement die erbij hoort,... pfff dat is de enige achievement van BF3 die ik denk ik echt nooit zal gaan halen
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net BF3 had, vond ik die CO-OP ook echt te moeilijk. Je moet nog ff wennen aan de controls. Wennen aan de wapens. Weet niet of jij ook net begonnen bent met BF3 ?! Ik denk dat als ik nu die CO-OP missies zou doen zou ik ze makkelijk op hard kunnen doen.

    ps. weet iemand wanneer die big ass patch komt ? ik word soms echt dood moe van die usas frag noobies. Ultimate-troll wapen ? nee. noob shit. Iedereen die het ontkent is een noob. :D
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd ook helemaal leip van de frag shotguns.. dus nu zelf ook maar ermee schieten :+

    If you can't beat them..
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    arrange to have them beaten?
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game alweer een tijdje niet gespeelt maar zijn de fixes van de laatste patch nog temerken in de game ?
    Zoals minder USAS misbruik en dergelijken
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die patch moet nog komen, is nog niet uitgerold
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit geen private match optie, of zie ik wat over het hoofd?

    Wil graag effe alleen in een game om de Jet een beetje onder de knie te krijgen...
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Komt waarschijnlijk ook pas ergens in maart. Microsoft en Sony moeten die patches altijd eerst nog goedkeuren. Van wat ik dus hier gelezen hebt word het echt een beesten patch. Hoop goede dingen zitten hierin :)

    Toch ben ik stiekem wel benieuwd waar DiCE zich nu mee bezig houd. BF2142 met Frostbite 2? All American DLC? Meer wapens? Nieuwe mappen? Ben echt benieuwd.

    Vind alle mappen echt ontzettend vet. Tuurlijk, je knalt gelijk van locatie A naar B door de snelste route te pakken ... echter kan je zoveel verschillende kanten op... heerlijk!
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt die zit er helaas niet in. Je zal het vliegen in de MP moeten leren

    (er is wel een co-op missie met een helicopter waar je wat in kan oefenen)



    Hopen dat ze bezig zijn met een hele dikke DLC uitbreiding.

    Ik vind lang niet alle mappen even sterk. Wake island bijvoorbeeld vind ik echt slecht.

    Heb duidelijk een paar favorieten, Kharg Island en Caspian border kan ik bijvoorbeeld blijven spelen.

    Over het algemeen vind ik de B2K mappen stiekem allemaal ook wat minder dan de nieuwe BF3 mappen
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik ben gister uit ergernis paar keer met dat wapen gaan spelen. Maar zo super goed vind ik hem niet eens :confused:
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx

    Vind het wel raar dat dat het niet inzit, zo moeilijk moet dat niet zijn om dat in de game te stoppen, misschien een patch?
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, ook van dichtbij is het gevaarlijk voor je eigen leven :F:
    Maar op metro is het wel een fijn ding als er veel bij elkaar staan in een kleine ruimte , na de patch stop ik gewoon weer normale kogels in m'n usus want het is wel een erg fijn wapen.
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja we praten hier over de tijd dat Battlefield net uitkwam. Toen tijdje gestopt vanwege MW3 en nu zijn we weer een weekje of 2 aan het knallen.
    Misschien als we het nu proberen dat het wel lukt inderdaad dus dat moeten we maar eens even kijken.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die Sniper missie is best te doen. Alleen die chievo erbij. Net als bad company 2 zal ik deze game niet volledig halen qua achievements.
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh joh dacht dat die er al was , nou dan wacht ik nog wel ff .
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26

    Bedankt voor de tips. Ik ga nu weer spelen en hier proberen mn voordeel uiit te halen. Nogmaals bedankt :D
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah :) Alleen jammer dat we niet in een Viper konden en alleen in dat vrachtschip van een Havoc :mad:

    Crashde die keer @ Caspian Border ook weer lekker lomp tegen een lantaarnpaal aan :+
    Anytime! Have fun en schroom niet om vragen te stellen :)
     
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe zorg je dat je bij een friend in het team zit. Elke x zitten we gescheiden.
     

Deel Deze Pagina