De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou geweldig zijn, heb je volgend jaar echt een topelftal. Met Eriksen, maher en Anita op het middenveld en Boerrigter, siggy en Narsingh voorin.

Denk alleen dat Maher al onhaalbaar is geworden en ik weet niet hoelang het contract van Gouweleeuw nog loopt? Anders gaat heerenveen weer de hoofdprijs vragen natuurlijk.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wijnaldum valt niet tegen, dit is gewoon hoe Wijnaldum is. Dat PSV dat niet heeft gezien voor ze die miljoenen overmaakte is vreemd.

Gouweleeuw heeft net verlengd. Iedereen hier gaat er maar vanuit dat Ajax willekeurig iedere topspeler uit de eredivisie kan kopen, hoe naief.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vertonghen speelde gisteren wel erg goed tegen Roda hoor. Zover is Gouweleeuw (die dan zijn vervanger zou moeten zijn) nog lang niet.

Overigens speelde Ajax gisteren een onvervalste 3-4-3. In de tweede helft ging dat min of meer over naar 4-3-3, maar toen schoof Anita een linie terug en was Vertonghen in feite linksback en Anita en Ooijer vormden het centrum.

Was een leuke wedstrijd. Eerste helft was slecht, Ajax was veel beter maar Ebecilio verloor, zoals gebruikelijk, stom de bal bij een simpel breedtepasje over 5 meter. Gelukkig voor hem en voor ons revancheerde hij zich op de enige juiste manier in de tweede helft. Toen durfde hij de dramatische back van Roda wel op te zoeken en prompt scoort hij drie keer (met links). De 3-1 was de mooiste.

Ik zat in de Arena overigens. ;)

Edit: was ook wel tekenend hoe Ebecilio inviel. Bij zijn eerste actie struikelde hij over de bal..... :lol: Typisch een voetballer die af en toe een schop onder zijn kont nodig heeft om weer goed te gaan voetballen.

@ hierboven: niemand gaat daarvan uit. Ze hebben het over spelers die ze graag in het Ajax shirt zouden willen zien.

Edit 2: Bulyikin was gister echt drama btw. Die gozer is goed voor 65 minuten en daarna is de tank leeg. Er zit al geen snelheid in, maar in het laatste deel van de wedstrijd is het helemaal niks.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Al zou je Sem Schilt daarvoor gebruiken, Ebicillio zal nooit goed voetballen.
    Gisteren maakt hij drie doelpunten maar vond ik hem verder erg....erg matig...
    Weinig diepgang, geen lef in zijn acties en van positiespel heeft hij weinig kaas van gegeten.

Volgens mij zei Aadje het al, met een back als Fledderus moet je gewoon keer op keer langs kunnen komen als buitenspeler....

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heb je de hele wedstrijd gezien? In de 2e helft was Ebecilio de eerste die met zijn acties het elftal oppepte en daardoor ging Alderweireld die de hele wedstrijd al een zee van ruimte kreeg ook eindelijk de diepte in. Van Rhijn deed dat na wissel van Ooijer nog beter. Ebecilio speelde gisteren een prima wedstrijd; uiteindelijk. :+

Ebecilio had inderdaad te laat door dat hij makkelijk die actie kon maken bij Fledderus, maar goed, dat had zoals ik al zei te maken met zelfvertrouwen. Hij had een wake-up call nodig schijnbaar.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee hoor, daar gaan we niet vanuit.

Echt jammer trouwens, omdat Schalke 2-1 verloor van de nummer laatst heb ik me 80,- niet gekregen. Ik had Valencia, Napoli, Ajax en Vitesse wel goed. Zal je altijd zien met Unibet. :+

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Of wel vleminckx is een eendagsvlieg met de kop waar een gemiddelde lord of the rings orc u tegen zegt.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De verlenging van Gouweleeuw was een eenzijdige optie overigens.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit is wel het Ajax topic ja!

Zuur. Zeker ook nog de wedstrijd met de laagste quotering? De hoogste quotering (6,70 Vistesse 1) had je iig wel goed _O_

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vleminckx is volgens mij nog steeds dezelfde qua kwaliteiten maar die afrikaan die ze ook in de spits hebben is gewoon nog wat niveautjes beter!

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Volendam 1 0 - 1 2 Zwolle :D
    beter winnen ze weer een keertje en geven ze het neit net als vorig jaar uit handen..

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Pff een 0-2 voorsprong hebben en nu 2-2 staan.. Zwolle -_-
    net als vrijdag stonden ze ook 2-0 voor en verliezen ze met 2-3..

13. Seh

Seh Guest

Zwolle. 8)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En Sparta 2-0 voor, dus dadelijk zou het verschil nog maar 2 of 3 punten zijn :lol:
    Té erg dit.

15. Seh

Seh Guest

Sparta zou wel weer leuk zijn, maar gun het Zwolle ook wel.
    Sparta - Feyenoord ging ik vroegâh altijd mee met een maatje van me, zijn pa heeft daar zo'n box of hoe je het ook noemt. Echt goddelijk is dat. :+

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Zwolle :emo:

voorsprong van ruim 11 punten ofzo terug brengen naar 3 en het dan weer net als vorig jaar verpesten..

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Beetje jammer van Excelsior dan, anders was het Rotterdam represent :+

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Fortuna verslaat MVV in Limburgse derby. Awww yeaaaa :D

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Waarom zendt de NOS deze week helemaal geen CL uit? 8)

20. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben volgens mij al twee CL-wedstrijden uitgezonden en ik dacht dat er altijd maar budget was om twee wedstrijden per rondes te kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina