De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 59]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Weg met die kut Fransen :D
    @ Siemenn, whahah inderdaad :lol:

En wat is Messi toch een ontiegelijke eindbaas, niet normaal dit.

2. Seh

Seh Guest

Hoop niet voor APOEL dat ze straks tegen Real of Barca moeten, of misschien juist wel. :+

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Juist wel is toch mooi voor ze.. verder dan deze ronde komen ze 90% toch niet.. leuk voor die gasten lekker in Bernabeu spelen

//alleen wel anti wedstrijd voor ons

4. Seh

Seh Guest

Ja, ze moeten Barca niet loten want dan gaat de NOS die laten zien. :emo:

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Opgetieft met die smerige slakkenvreters.

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ja inderdaad volgens mij fappen ze daar allemaal op Barca.. ook al is die andere wedstrijd Real - ACMilan; gewoon barca - apoel doen -_-

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Apoel heeft de meeste kans tegen de winnaar van Inter - Marseille (0-1)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inter kunnen ze wel pakken.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Inter is een schiettent voor Apoel *)
    Als Apoel tegen Inter speelt gaat Inter er mil aan.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]6zXDo4dL7SU[/yt]

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja precies, daarom hadden ze ook de rechten gekocht om de potjes van deze week te kunnen uitzenden, waaronder die van Barça. Oh, wacht...

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik geef toe dat NOS heel subjectief is betreft Barça en ze afstammelingen van de grote heer vinden, maar daar was gisteren alle reden toe. Leverkusen werd compleet verkracht op dat veld. Messi. _O_ _O_

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb Barça gisteren niet volledig gezien, maar toen ik keek stond het al 6-0 en waren ze weer bezig met heen en weer spelen tussen twee spelers over 3 meter op hetzelfde stuk veld. Daar irriteer ik me altijd mateloos aan. Het is completely useless en gewoon hautain... Prachtig dat Messi 5 goals maakt, maar laat dat soort rariteiten gewoon achterwege.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol dat is echt een typisch Nederlandse opmerking , gewoon afstraffen als de tegenstander je niet aankan. Waarom zo genadig, kom op zeg..

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe is dat afstraffen? Met die balletjes bereik je helemaal niks. De 7-1 is inderdaad afstaffen, maar dat domme heen en weer tikken op hetzelfde stukje veld tussen twee spelers is gewoon useless... Het staat totaal niet ten dienste van het spel dat ze spelen. Bovendien kan iedere ploeg dat doen, alleen bij Barça 'doen ze het erom' en dan moeten we het opeens prachtig vinden? Het blijft nog steeds useless.

Even zo goed is de opmerking die je zelf maakt ook typisch Nederlands. ;)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  17. Seh

Seh Guest

:emo: Heb je zelf gevoetbald?

Wat is er nou nóg kutter om tegen een (veel) beter team te spelen die de bal elke keer fucking lang in de ploeg houdt om vervolgens met een snelle één twee (drie :+) ineen keer in je 16 te zijn? Imo niets. Je loopt namelijk zoveel voor lul bij het spel van Barca, dat is de kracht van dat spelletje.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat, plus het feit dat ze niet als een standbeeld blijven staan als ze het balletje rondtikken.....

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, om precies te zijn 11 jaar op redelijk hoog amateur niveau totdat mijn knieën kapot waren. Mij is zelfs de twijfelachtige eer ten deel gevallen om tegen spelers als Gill Swerts en Leonardo te spelen toen ze nog in de jeugd bij Feyenoord speelden. En jij?

Over de snelle combinaties zeg ik ook niets, dat is prachtig om te zien. Lees eens goed of bekijk de beelden eens goed. Dat nutteloze heen-en-weer-getik tussen 2 spelers rond het middenveld of op eigen helft (in feite zijn het breedtepasjes), dat irriteert mij, want dat slaat nergens op. Dat heeft niks met dat flitsende spel waar jij op doelt te maken..... |:-

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die passjes waarbij geen van beide spelers echt een beweging maakt of ruimte creëert irriteren mij ook mateloos. Dat is puur vernedering en totaal onnodig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina