Juist wel, maar ik volgde voornamelijk alleen het verhaal. Content is insane in deze game.
Ik ga me trouwens goed voorbereiden op PT 2. Ik wacht misschien wel een patch af, want bepaalde beslissingen zijn gewoon niet goed overgekomen in ME 3.
Ik heb nog een aantal dingen gewoon recht te zetten.
Grote spoiler over het einde:
Shepard ging dood bij mij. Ik had me genoeg voorbereid voor mijn gevoel. Mijn sterkte was ruim 3300, maar je schijnt 4000 nodig te hebben. Dit is bijna niet te halen en ik heb toch redelijk wat zijmissies gedaan. Ook het overzicht is niet duidelijk in missies en zijmissies. In ME I en II was dat nog gescheiden, maar hier niet, jammerlijk.
Bovendien vind ik de kans dat je het einde overleeft veel te klein. Dit zijn echt hatelijke dingen die opgelost moeten worden. Hoe goed je je ook voorbereid, het moet echt een beetje beter gescaled worden. De balans tussen het wel en niet redden t.o.v. je voorbereiding is soms ver te zoeken. Dit klopt dus niet.
Mijn Shepard stierf niet alleen door mijn beslissingen, maar ook door fouten die gewoon in de game zaten en dingen waar nauwelijks logica in zit. Jammerlijk, maar desondanks wel een meesterlijk game, ondanks dat er nog heel veel verbeterd moet worden.
Ik hoop echt dat ze deze week een grote patch aankondigen. Over bepaalde dingen ben ik behoorlijk pissed en dat komt mede doordat de hele serie niet of nauwelijks, deel I en II erbij, geen patch hebben gekend.