Nu de game even een paar dagen te hebben gespeeld vind ik het toch wel echt ontzettend tof, ondanks dat het veel weg heeft van SFIV moet ik echt alles opnieuw leren, en m'n SFIV gewoontes verleren.
Online ben ik nog niet over uit, ene moment is het echt heel goed andere bijna onspeelbaar, de online training mode is overigens echt een geniale toevoeging, hopelijk doen meer games dat in de toekomst.
Ben er nog niet uit welke characters ik zeker wil spelen naast Jin, het is een moeilijk character(zegt iedereen over z'n characters
) om te leren. Komt vooral door z'n special step(soort van dash) en z'n stance cancels. Merk wel dat ik hem als eerste character moet hebben want hij heeft weinig opties om na een launcher veel schade te doen. Dus 2e character die makkelijk kan jugglen, of aanvallen heeft die de tegenstander op de grond houd.
Had m'n ogen op Rolento eerst, maar wat anderen ook al tegen me zeiden, hij past niet bij m'n speelstijl. Zit nu te kijken naar Ibuki, Nina en Steve.
Werd gisteren helemaal in elkaar geslagen door een Juri/Ogre speler...combos bleven maar door en doorgaan haha, zag er echt tof uit.
Klik om te vergroten...