1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Is gewoon helemaal ruk,speelt om een of andere manier daardoor ook niet lekker.

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat ze het al uitbrengen terwijl het helemaal niet in orde is...

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat mogen ze wel patchen
    Verder speelt het erg lekker. Heb alleen veel moeite met gevechten tegen Hugo.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik switch nog veel tussen character's. Momenteel lig de focus op Heihachi, Akuma, Ryu en Yoshimitsu. In willekeurige volgorde

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik switch ook best veel. Hwoarang en King bevallen wel erg goed moet ik zeggen :D

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Hugo moet je gewoon echt uit de lucht blijven, zelfs acheruitspringen straft hij af. Veel footsies en shit gebruiken denk. Maar weet ik niet zeker. Nog weinig tegen Hugo gespeeld. Dat geluid is de grootste irritatie, maar ik vind die timer ook heel vervelend. De helft van de rondes eindigt in een time-out. Best wel kut

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken ventjes zijn trouwens wel even wennen :p
    Maar vin et tot nu toe wel leuk spel van wat ik ervan gespeeld heb.

Ben nooit echt in die mvsc 3 gekomen was me allemaal veel te druk.

Dit lijkt er meer op.

Wat ik wel jammer vin is dat je niet zoals bij MK ook gwoon 1 vs 1 kan doen.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nu de game even een paar dagen te hebben gespeeld vind ik het toch wel echt ontzettend tof, ondanks dat het veel weg heeft van SFIV moet ik echt alles opnieuw leren, en m'n SFIV gewoontes verleren.

Online ben ik nog niet over uit, ene moment is het echt heel goed andere bijna onspeelbaar, de online training mode is overigens echt een geniale toevoeging, hopelijk doen meer games dat in de toekomst.

Ben er nog niet uit welke characters ik zeker wil spelen naast Jin, het is een moeilijk character(zegt iedereen over z'n characters :+) om te leren. Komt vooral door z'n special step(soort van dash) en z'n stance cancels. Merk wel dat ik hem als eerste character moet hebben want hij heeft weinig opties om na een launcher veel schade te doen. Dus 2e character die makkelijk kan jugglen, of aanvallen heeft die de tegenstander op de grond houd.

Had m'n ogen op Rolento eerst, maar wat anderen ook al tegen me zeiden, hij past niet bij m'n speelstijl. Zit nu te kijken naar Ibuki, Nina en Steve.

Werd gisteren helemaal in elkaar geslagen door een Juri/Ogre speler...combos bleven maar door en doorgaan haha, zag er echt tof uit.

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die hele meute mainen..

\o/

Ga ook even in het rond kijken voor een leuke stick erbij om es te proberen.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ff in een endless rommelen met z'n allen

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik zeker doen! Als je 'm eenmaal gewend bent wil je niks anders meer

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Helemaal waar.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sf2 geleerd op een stick daarna eigenlijk nooit echt meer gedaan.
    Alleen maar met joypads maar dat is niet echt ideaal voor combo's soms.

Speel nu af en toe bij een vriend met die stick en dat gaat altijd best lekker.

Iemand al enig idee wanneer die online sound wordt gevikst, gepatched....?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
  14. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wel heerlijk om tegen Tekkenspelers te spelen. Die trappen nog in simpele shit als cross-ups, jab-throws ed. Nog even van genieten

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk dat ik wat anders versta onder "mainen" dan jij, voor is het meer dan alleen die movelist kennen.

16. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo wat briljant he. Ze trappen in frame-traps, laten je gewoon naar ze toelopen en blokken inderdaad cross-ups niet! Hugo blijft zelfs in handen van Tekken spelers een bitch though. Die damage is niet normaal, daarom wil je blijven blokken waardoor hij je weer kan grabben. Weet echt niet wat ik daarmee aan moet hoor.

Main nu Heihachi/Lilli. Heihachi is eigenlijk iets te sloom om point character te zijn maar hij bouwt ongelofelijk veel meter en zijn combo's doen fucking veel dmg zonder meter. Hij heeft ook leuke maniertjes om binnen te komen dus dat is nice. Lilli is een monsters met meter. Mooie target combo's die tot veel damage leiden.

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vast.

Zo bedoel ik dat niet..Ik speelde sf IV vaak dus kon ik meer dan genoeg combos.
    Twee jaar later kom jij met Cody aan waggelen. Denk je dat ik dan alles nog kan als ik 1 keer in de zoveel maanden speel?

Maar we gaan het wel even zien binnenkort haha, als je tenminste jezelf een beetje sportief kan gedragen.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Shit, was geen stoot bedoelt naar hoe je speelt ofzo.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet zelf heel goed, dat je iedere dag moet trainen en oefenen om bij te kunnen blijven met de rest.
    Dus vond het een beetje een domme opmerking.

Want jij trekt conclusies terwijl ik bijna tot nooit meer speel.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    relax en hou het een beetje gezellig :)

Deel Deze Pagina