De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 59]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, heb echt een hekel aan dat lelijke spel van Inter. Anti-voetballers, zeker achterin.. Gewoon sneu als je zo weinig met een bal kan.

Laat Marseille maar weer winnen, speelden de vorige wedstrijd ook veel beter.

Is trouwens toentertijd, niet toen der tijd :+.

Basel zou ook tof zijn, maar Bayern is gewoon een sterk team, leuk voor de CL.

Klopt, en met die uitslagen ben ik wel tevree :).

2. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zie het. Best wel een teleurstellende spelfout :+.
    Het zal leuk voor de wedstrijd zijn als Basel een vroege goal maakt waardoor Bayern vol op de aanval moet. Ik kijk in ieder geval uit naar wedstrijd vanavond.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Marseille veel beter? Het was allebei echt niet om aan te gluren. Hoe kom je er in godsnaam bij.

Prima als je liever Marseille door ziet, maar kom dan niet met onzin argumenten.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is er anti-voetbal aan dan?

Wel grappig dat je dit zegt. Als er iemand achter weinig met een bal kan en anti-voetbal speelt is het PSV wel...

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    U mad? Ik vond Marseille inderdaad beter, veel overtuigenderen werkten veel harder. Inter had een aantal kansen (Forlan :emo:), maar Marseille was iets gevaarlijker. Ik vond ze gewoon beter en hadden verdiend gewonnen. Kan je het niet mee eens zijn, oké. Natuurlijk was dat voor Marseille ook niet moeilijk met een tegenstander die alleen de ballen naar voren schoten en overal een beetje achteraan rende. Schandalig.

Dus, wat is je punt? Mag ik daarom ineens niet over andere clubs zeggen dat ze niet voetballen? Wel grappig dat je dat zegt ;).

Voor het geval dat je ooit kritiek hebt op een andere club: NEC-supporter toch?

6. Seh

Seh Guest

Alsof je daarvoor kiest als je fan bent. :emo:
    Ik zie ook liever tikki taka pingpong één twee keer raken voetbal maar dat zie ik ook niet in Rotterdam.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, als zo ongeveer iedereen in de objectieve media het er over eens is dat een 0-0 voor beide al een te positief resultaat was vind ik je conclusie erg vreemd. Zeker omdat Inter ook gewoon meer kansen heeft gecreëerd. Dat het voetbal niet om aan te zien was, dáár zijn we het over eens, maar daar staat weer tegenover dat het natuurlijk niet de bedoeling is om zo te voetballen; Inter is gewoon he-le-maal de weg kwijt.

Ik vond Marseille echt bedroevend, net als Inter. Dat ze meer balbezit hadden maakte ze nog niet beter.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan dat je een keuze hebt toch? Of moet die keuze zich beperken tot clubs in je stad of die het vaakst kampioen zijn geworden?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Stad.

10. Seh

Seh Guest

Je ''kiest'' als je een jaar of 7/8 bent denk ik. In een aantal jaar kan een club heel erg veranderen qua voetbal, om dan de speelstijl van Siemenn zijn club aan te halen als hij wat zegt over dat van Inter is nogal gay imo.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Sowieso slap om naar elkaars club te wijzen als je wat over een andere club zegt. Dan zou ik als Interfan nooit meer mogen zeggen dat een andere club slecht speelt, want man man man, wat heb ik al een ellende gezien dit seizoen :emo:

Afijn, we gaan het zien vanavond. In ieder geval een vrij normale opstelling zonder kutbacks en Wesley gewoon op 10 net als tegen Chievo, eindelijk eens. Edit: Oh nee, die kutnagatomo speelt weer, en Zanetti op het middenveld, en die gare Stankovic. Nou nou....

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sowieso is dat gay, dan mag niemand kritiek hebben op zwaktepunten van andere teams, behalve als je successupporter bent van de beste, 'perfecte' club.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is gay....:emo:

Zeg alleen dat ik het grappig vond dat hij dat lelijk vind, maar iedere weekend zijn eigen club hetzelfde ziet doen. Daarnaast is het geeneens kritiek. Slecht en lelijk is toch echt iets anders.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies! Anders wordt het ook wel erg stil hier, want dan mag alleen Conquistador nog iets zeggen over andere clubs. :+

15. Seh

Seh Guest

Nou, lees maar kut/vreemd ipv gay dan. :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vooruit dan maar :thumbs:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    [yt]8BFsgLcF-tQ[/yt]

Damn kan Feyenoord hem geen contract geven? Toch nog een spits nodig :p

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kom lekker voetballen jongen!

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De Vries? Die beestenspits in de Jupiler League?! Dat kan je toch niet maken! :eek:

Sneu man. Toen ie zei: 'Ik wil gewoon voetballen, dat is het gewoon.' Brrr :'-(

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mooi stom ook want hij is dan al wel 36 maar kan prima mee in de Sibon rol bij Cambuur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina