De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 59]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha, nee B1 is niet zo best, staan 7e oid

2. Seh

Seh Guest

Alles is doorgeschoven bij Feyenoord. Omdat spelers als Achahbar en Tony nu bij het eerste zitten. B'tjes naar A'tjes en C'tjes naar B'tjes. De stand van de jeugdteams boeit mij echt geen aarsch. :+ Als er maar spelers zoals eerder genoemd aansluiten.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Oh, ik dacht laatst juist gelezen te hebben dat de B1 best goed was. Niet dus. :+

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien moet het 1ste vragen hoe je Europees moet voetballen en presteren in de competitie, de A1 staat ook eerste in de competitie :p

5. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Leuke wedstrijd van Chelsea - Napoli, veel kansen beide teams en nog verlenging aan toe :)

6. Seh

Seh Guest

Maar weet niet hoe dat zit bij die clubs, want de a1 van barca stelt natuurlijk geen reet voor. Alle goede van die leeftijd zitten in Barcelona B en door dat team wordt menig Eredivise team van de mat getikt denk ik. :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Hoe baas zou het zijn als Barcelona B eindelijk eens de Segunda Division zou winnen en promoveert naar de Primera Division? :+

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat mag niet volgens mij, dan worden ze alsnog in de segunda divison gehouden.

9. Seh

Seh Guest

Inderdaad. Tenzij Barca A eruit gaat. :+

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Trots op Ajax dat ze gewoon Barca en Liverpool zo te kijk zetten, het eerste stelt misschien Europees weinig voor maar met de jeugd zit het zo te zien wel goed. Tuurlijk viert optimisme hoogtij, maar is toch mooi om te zien. Ook erg genoten van Fischer, bijna iedere kans is een goal bij hem.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt, vorig seizoen werden ze derde en hadden ze dus recht te promoveren. Maar een club mag geen 2 teams op het hoogste niveau hebben. Krijg je competitievervalsing enzo, hebben ze liever niet. ;) Doordat Thiago en Fontàs overgeheveld werden, Enrique vertrok naar Roma, Soriano naar Salzburg vertrok en Tello en Cuenca (en soms ook JdS, Montoya en Muniesa) dit seizoen veel mee mogen doen bij het eerste, gaat het nu niet geweldig. Maar goed, als ze in het linkerrijtje eindigen ben ik gezien de omstandigheden meer dan tevreden. Oh en Juvenil A is prima, hoor. Spelen een aantal grote talenten in.

EDIT: Snap alleen nog niet helemaal waarom Graham Hunter heeft gezegd dat Dongou beter is op 16-jarige leeftijd dan Messi op die leeftijd. Enorm talent, maar dat is wel een heel groot compliment.

@ Quaresma: je weet dat het team dat speelde voor Barcelona niet representatief was voor de jeugd? Bijna alle toptalenten speelden niet.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat verklaart dan wel een hoop, maar het blijft Europese top met of zonder toptalenten. Gewoon goed om te zien dat er veel talent is bij de Nederlandse clubs.

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Kom op Napoli, nog maar één goal en jullie maken mij een rijk man. :)

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Barca dachten ze aan de individuele ontwikkeling, die jonge gasten harder laten worden in de duels. Dat moet bij ons ook voorop staan. 6-0 is leuk maar draait de jeugd natuurlijk niet om.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, geweldig voor Ajax gewoon. Ik hoop dat die jongens zich goed door blijven ontwikkelen. Alleen jammer dat het voor Nederlandse clubs zo moeilijk is geworden om toptalenten te behouden. Het is te hopen dat ze in ieder geval een paar jaar in het eerste willen meedraaien voordat ze doorgaan naar een Europese (sub)top club.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Chelsea krijgt echt alles mee van de scheids. word niks meer voor Napoli helaas.

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ach, dit vind ik toch wel jammer. Ik had Napoli dit zo gegund.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dit, ik hoopte echt dat Napoli door ging. Scheids floot iets te veel pro-Chelsea. Maar goed Chelsea zette echt constant druk en Cavani moest stoppen met huilen op het einde en gewoon mee voetballen.

Btw ik was net op voetbalzone aan het kijken en zag iemand reageren met de naam "Chelsea075" zit hij soms hier ook? Ik keek op zijn profiel en iemand reageerde op zijn wall dat hij ook van xboxworld is?! :)

http://www.voetbalzone.nl/profiel.asp?uid=130546

Gigantische idioot als je het mij vraagt.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161169

Edit:heb hem gevonden http://forum.xboxworld.nl/member.php?u=42326

:lol:

Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Cavani was echt nergens te bekennen.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een teringseizoen. Niet te filmen.

Alle ploegen die nog in de CL zitten zijn kutclubs die me niks doen. Alleen een finale Barça-Madrid kan het nog een beetje redden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina