Disconnecting van Xbox Live
Hallo allen,
Ik heb een probleem en ik kom er niet meer uit. Internet afgespeurd, allerlei instellingen uitgeprobeerd, maar niks helpt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Wordt om de 5 a 10 minuten van Xbox Live gegooit. Alleen als ik in het Dashboard zit of een private match speel, alleen. Als ik online game is er niks aan de hand. Ook gaat het downloaden van demos, apps erg traag..
Welke provider?:Ziggo
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:50/4
Modem
Welk merk modem heb je?:UBEE
Modem type?:EVM 3200
USB/ Ethernet?:Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Nee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:nvt
Router
Welk merk router heb je?:Sitecom
Welk router type?:WL-309 Gaming Router II
Welke firmware?:WL-309 Firmware 1.2.05 beta
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:Er is geen foutmelding
Wat heb je geprobeerd?:
De Router instellingen standaard gelaten: Probleem blijft
De router instellingen aangepast: Probleem blijft
- Xbox Statisch IP gegeven + DNS
- Xbox Automatic IP gegeven + DNS
- port forward aan met upnp uit (in de router staat zelf Xbox Live bij port forward)
- port forward uit met upnp aan
- port forward aan en upnp aan
- MTU staat op 1500, ook 1364 geprobeerd
- Xbox IP in DMZ gezet
- Firewall SPI uitgezet
- StreamEngine uitgezet
Waar stopt de test?:
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: NAT is open
Als ik de Xbox rechtstreeks op de modem van Ziggo aansluit is het probleem verholpen...
Weet er hier iemand raad mee? Of zal het aan de Sitecom router liggen die niet in het lijstje staat van routers die compatible zijn met xbox
:-(
Laatst bewerkt: 4 apr 2012