De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh gossie, Barça B zou nog met twee vingers in de neus winnen van dat ongeïnspireerde stelletje ongeregeld. Maar dat weet je zelf ook wel. En dat je zelf op nog veel kinderachtiger reageert bevestigd het alleen maar. Oh ja, en iets over Valencia, Atletico, Bilbao en Europa.

13 prijzen in drie seizoenen, vriend._0/

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, ga er toch niet serieus op in. Nera kijkt een heel seizoen naar een team wat niet voetbalt, ik zou ook gekke dingen gaan roepen.

3. Seh

Seh Guest

Neemt niet weg dat de competitie nog steeds zwaar kut is, als Ajax en Feyenoord samen 90% van de (tv) gelden krijgt worden ze ook elk jaar kampioen. Hoort niej!

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet helemaal mee eens, vind wel dat ze wat meer de tv rechten mogen verspreiden over aantal kijkers per club. Het is gewoon onzin dat De Graafschap evenveel krijgt als de topclubs die 10x zoveel kijkers trekken.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat had Inter met m'n oorspronkelijke grapje te maken?

Je redeneert als een kleuter.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  6. Seh

Seh Guest

Vind ik niet, ja misschien enkele procenten. Maar niet dat Feyenoord en Ajax meer dan de helft van het geld krijgen en de rest mag het doen met een schijntje. Dat is imo niet eerlijk en onnodig.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is wel weer heel sterk hoe je afsluit door op de man te spelen. Dat getuigt pas echt van intelligentie. Overigens ben je dus ook al niet in staat om te beredeneren wat Inter met jouw grapje te maken had. Misschien dat mijn grapje er betrekking op heeft dat jij als fan van Inter ongefundeerde en ongemitoveerde kritiek uit op een competitie waar jouw clubje het heel moeilijk in zou hebben, het enigszins ongepast is die kritiek te uiten? Denk er eens over na. Maar het was allemaal niet zo heel serieus bedoeld hoor. Was maar een grapje. ;)

@ Siemenn: Laat mij nou maar, vind ik leuk.

EDIT: @ Seh: Dat is weer een hele andere discussie en dat maakt bovendien niet dat een competitie 'zwaar kut' is. Het zal het niveau ongetwijfeld iets beïnvloeden, maar als de nummer 7 een Engelse titelkandidaat met superieur voetbal uit een Europese competitie kan spelen en het verschil tussen de nummer 6 en de nummer 16 maar 10 punten is dan is er wel enigszins een indicatie te vinden dat het geen slechte competitie is.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heeft jou "liefde" voor Barcelona ook een echte achtergrond /reden ... of is dat over 2~3 jaar weer verdwenen als het allemaal wat minder gaat en ze geen prijzen meer pakken?

... nee, ik troll je niet. Stel een serieuze vraag. Zie steeds vaker mensen INEENS fan van Barcelona worden omdat ze kampioen zijn geworden van Spanje en de Champions League hebben gewonnen.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Man Pascal was al idolaat van Barca toen hij bij mij op de middelbare school zat....6 jaar geleden 8)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat jaar was Barca ook kampioen geworden :+.

Wel vet dat jullie elkaar kennen.. Ken niemand hier :p.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kennen is een groot woord, ik weet hoe Pascal er uit ziet.....maar hij zei nooit gedag.

Dit is een grap Pascal.....Een grap :+

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Most important eh speler eh van eh 2010 2011 :lol:

Wat een gozer.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: jezus. eng hoor om in Amsterdam te komen

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, precies. En de Champions League gewonnen tegen Arsenal.
    In plaats van Messi was toen Ronaldinho de grote man.
    Maar zo gaat het altijd. Met succes zie je altijd een hoop mensen, maar als het minder gaat niet.

Maar goed, mijn favoriete buitenlandse club is AS Roma. Daar valt nooit iets te juichen ;)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik was juist jaren anti barca omdat ze zo opgehemeld worden maar sinds dit jaar wil ik eigenlijk wel dat ze alles winnen. Maar zoals altijd gaat dat dan juist niet gebeuren hehe.

Ik ben niet echt voor barca maar alleen voor messi wil ik al dat ze alles pakken. Wat een held.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb geen favoriete club in het buitenland. Ik vind bijvoorbeeld Arsenal en Liverpool altijd al de leukste ploegen van Engeland, ookal presteren ze nu even niets :+. City heeft wel een bazenteam. AC Milan, Barcelona, Real (Beckham en Raul waren mijn favoriete spelers vroeger _O_) vind ik leuke teams, maar heb er verder niet veel mee.

Messi, Iniesta, Xavi, Fabregas, Dani Alves, Piqué.. allemaal geweldenaren. En Abidal is een baas.

19. Seh

Seh Guest

Enige buitenlander in het voetbal waar ik vroeger altijd fan van was was Raul. _O_ Heb nog 3 shirts van hem, een van het Spaanse elftal, die kan ik nooit meer aan. 8)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies, ik ook dus. Ik heb 1 Real shirt en 1 Spanje shirt liggen, maatje xxs ofzo, haha. :)

Heb ook Beckham shirts, maar daar wel meer van, 1x Engeland, 1x Engeland (andere versie; niet officiële), 2x Real, 1x Manchester. Was mijn held (en die van m'n moeder! :+) _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina