De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat ik het meeste veracht aan Barca is dat ze altijd roepen dat hun jeugdopleiding fantastisch is en dat ze 'anders' zijn als Barca...

En dan kopen ze Neymar voor 58 miljoen en denk ik: ze zijn geen haar beter dan een City of Chelsea, clubs die om zulke dingen worden uitgekotst.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wait whut :+

real zeker :p?

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vroeg me al af waar jij bleef in deze discussie.:+ Tsja, Barcelona is gewoon veel meer een koopclub geworden. Degenen die roepen dat dat niet zo is, die houden een bord voor hun kop. Maar het is feitelijk wel zo dat het een topclub is met toch een groot percentage spelers uit eigen jeugd en die eigen jeugd krijgt dan ook de kans om zich te bewijzen. Maar goed, ik hoop dat het Neymar verhaal niet waar is, zeker niet voor dat bedrag.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nouja let vooral niet op mij in deze discussies, ik begin zo langzamerhand anti-voetbal te worden...

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Voetbalwereld is compleet verrot van binnen en niemand wil het zien. Leuk zeg, zo'n Champions League. In een competitie waar de beste clubs uit heel Europa elkaar bestrijden voor een plek in de volgende ronde zie ik 2 teams vrolijk met 7-0 winnen. Daar zakt je broek toch vanaf? Verlengingen komen ook steeds minder vaak voor. Gelukkig dit jaar nog met Apoel en Chelsea, maar het jaar daarvoor volgens mij bijna niet.

De belangen zijn zo enorm groot dat het spelletje er onder lijdt. Ik merk van mezelf dat ik het complete voetbal steeds minder volg aangezien het een geldspelletje is met 1 winnaar en 20 verliezers.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Toppertje die wormgoor, en dat heeft ado gekocht. Maakt elke week wel zo'n fout.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Champions League vind ik ook geen reet meer aan. Vorig jaar was het vanaf de kwartfinale telkens gespeeld na de eerste leg. Enige leuke daar is Barca - Real.

De Eredivisie blijf ik echter geniaal vinden, net als de Premier League.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaap van duin die stopt er mee bij ado. Hij heeft zijn contract ingeleverd. Voor als je je verveeld. Hier een filmpje van zijn enigste minuten haha. Begint bij 0:38 seconden. Weinig gespeeld maar hij heeft geweldige minuten gehad denk ik.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    20:45 > Manchester City - Chelsea
    21:00 > Everton - Arsenal
    21:00 > QPR - Liverpool (Niet op Sport1)

Leuke wedstrijden, jammer dat ik er niet 3 tegelijk kan kijken dus ik ga voor City - Chelsea op Sport1 en een stream van QPR - Liverpool. :)
    Tevez doet mee met City als het goed is.. //jep als wissel

Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat maakt twente het nog spannend zeg. Tegen 10 man zulke kansen weggeven. Ondanks dat immers en toornstra geschorst zijn zie ik gewoon kansen aankomende zaterdag.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Welke 'discussie' gast? We hebben nog geen discussie gevoerd :lol:

Je haalt Inter aan omdat IK voor Inter ben. Inter is helemaal niet relevant binnen dit onderwerp, dus het is weldegelijk een persoonlijke aanval. En het feit dat je direct iets aangrijpt wat van mij persoonlijk is (ik ben fan van Inter) is bijzonder kinderachtig. Als je het over discussieniveau wil hebben zou ik daar eens beginnen.

Het argument voor het feit dat ik het een Mickey Mouse competitie vind (let wel, dit was niet helemaal serieus, zoals je inmiddels weet) was dat Messi 54 goals kon maken in 45 wedstrijden (er moeten er wel een stuk of wat af vanwege de CL). Maar zulke koppelingen maak je niet snel als je moeite hebt met oorzaak en gevolg.

Ik wil je nog wel een 'argument' geven trouwens hoor:

Real +65
    Barcelona +58
    Valencia +12
    Levante +1
    Malaga +0

Verder negeer ik je gescheld maar even (om het woord 'hypocriet' maar helemaal niet in de mond te nemen) :) Het is al lachwekkend genoeg hoe hard je jezelf voor schut zet door zo op de kast te springen :+

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dan volg je het toch minder, niemand zal daar verdrietig om zijn

14. Seh

Seh Guest

:emo:
    Wauw.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dus nu ga je zitten mierenneuken over het wel of niet beginnen van een 'discussie'? Jij komt met een grap, ik kom met een grap, op een gegeven moment kom ik in ieder geval met wat argumenten aanzetten en ja dan heeft het langzamerhand wel wat weg van een discussie ja. Het feit dat jij tot nu toe niet met argumenten aan kwam zetten doet daar weinig aan af. Maar goed, als natuurlijk alleen al over de term discussie valt dan kunnen we meteen wel stoppen.

Voorts moet jij toch ook inzien dat mijn eerste en tweede opmerkingen niet serieus bedoeld waren? Het argument wat je nu aandraagt, tsja, daar zitten allerlei haken en ogen aan. Als je alleen maar naar de statistieken kijkt dan zie je inderdaad een doelsaldo dat van twee teams een stuk positiever is dan van de overige teams. Maar dat is dan ook heel goed uit te leggen en te relativeren. Real Madrid en Barcelona hebben nu eenmaal de beste elftallen in Europa momenteel. De subtop haalt dat niveau niet, maar laat in Europa zien dat het niveau absoluut niet laag ligt. Dat het verschil in punten tussen de nummers 6 en 16 zo klein is geeft dan ook nog wat aan. Het is ogenschijnlijk allemaal frustratie en jaloezie, maar verlaag je eens niet door van die zinloze en lege zinnetjes te plaatsen. Ik heb je ook wel eens met meer inhoud zien posten.

En jou heb ik hier helemaal nooit zien schelden, toch? Lekkere gimp.

Maar laten we er maar over ophouden. Dit schiet zo toch niet op.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat wauw? Als hij de voetballerij kut vindt en het niet meer wilt volgen moet hij dat vooral niet doen. Ik word een beetje moe van zijn cynische en pessimistische opmerkingen.

17. Seh

Seh Guest

Dan lees je het toch niet, niemand zal daar verdrietig om zijn

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind jij het normaal dan dat er steeds meer clubs worden opgekocht en en daarom steeds gekkere bedragen worden betaald voor vaak middenmatige spelers. Jeugd uit nederland word weggeplukt en van de meeste komt niks terecht. De charme van het voetbal gaat er wel vanaf zo.

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha geweldig dit. Dat is een vriend van een stel vrienden van mij uit Katwijk. Ben benieuwd waarom ie stopt.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter staat 2-0 voor tegen Marseille in de baby CL. Dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk Inter-Ajax! Wat een finale _O_

Paar heerlijke talentjes bij onze primavera trouwens. Hopen dat de volgende coach eindelijk eens het formaat kloten heeft om die mannekes door te laten stromen! De naam Bessa gaat zeker terugkomen in de top van het voetbal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina