De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    HAHAHAHAH 2 rode kaarten en 1-1 staat het LOL

Ik word hier zo blij van he!

Nu begint het wel krap te worden voor Real, die voorsprong op Barca

2. Seh

Seh Guest

Jezus. 8)
    Kut Real, straks geven ze alles alsnog weg.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Geniaal :)
    Edit: wat is dat voetbalzone een janksite zeg whaha zat ff te kijken voor de tussenstand en die reacties daar vul je oceanen mee van huillie huillie tranen.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Jezus wat een debiele scheids zeg xD..
    lekker 2x geel geven en geen rood lol

maar je zou maar zo'n scheids+wedstrijden hebben op het EK tegen portugal, dan gaat alles dr an van emotie

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, genieten is dat. zijn toch allemaal gloryhuntertjes.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zelden zo'n clown gezien als die zoetwatermongool bij Villarreal-Madrid, vanavond.

7. Seh

Seh Guest

Zoetwatermongool? 8)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zoetwatermongool.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lekker dit. Real weer puntenverlies. Wanneer is barca real?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, was gister in het stadion en het was echt een lesje in effectiviteit.

PSV sprong veeeul beter met de kansen om.

Heerenveen 2 keer alleen voor de keeper bal recht op de keeper geschoten, vrije kopkans van Zomer op 2 meter van de doellijn recht op de keeper, bal op de paal , penalty gemist etc etc..

PSV was gewoon veel beter in de afronding.

Toch ook wel blij dat ze niet werden weggespeeld zoals afgelopen zondag. Vond dat Breuer voor zijn doen een hele behoorlijke wedstrijd speelde tegen Lens.

Maar aan de andere kant Hutchinson en Pieters ook tegen Assaidi en Narsingh.

Enige waar ik me aan geirriteerd heb was dat PSV (net als in de wedstrijd voor de competitie) veel te laat het veld op kwam na de rust en dan eerst op t dooie gemak nog even hun group-hug gaat staan doen. Beetje kinderachtig en vervelend voor het publiek.

Maar al met al toch wel een leuk avondje gehad, sfeer was top. Half uitvak met PSV supporters liet zich ook goed horen (Half gevuld uitvak is in Heerenveen al heel wat, meestal zit er 30 man ofzo)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Serieus, uitvak is een hoekvak in het stadion en de enige keer dat ik dat helemaal vol gezien heb was tegen Trabsonspor en tegen Groningen.

Rest van het jaar zitten alleen in de onderste helft wat uitsupporters en alleen Ajax, PSV etc weten dan de onderste helft te vullen.

Snap niet waarom want zo ver is Heerenveen nu ook weer niet :+ En het is volgens mij 1 van de meest relaxte wedstrijden om als uitsupporter heen te gaan.

En jou zie ik 11 april wel in t Abe :+ Toegegeven , de eerste 5 minuten na de rust was weer even ouderwets drama maar de rest van de wedstrijd deed Heerenveen niet onder voor PSV en hadden ze ondanks dat de backs van PSV beide prima speelden imho de betere kansen.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat zo'n figuur ook nog te zoeken heeft in het betaalde voetbal is mij echt een raadsel. Real Madrid is gisteren op z'n Grieks gepakt. Geeft niet, nu weet je ook dat Barcelona kampioen word gemaakt.

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, scheidsrechter had Diarra veel eerder al rood moeten geven en 2 penalties aan Villareal maar dat vergeten we wel voor de makkelijkheid. OMGEKOOPT

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Omgekoopt?

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er nu een paar keer geweest en elke keer weet Feyenoord het volledig uit te verkopen hoor. Is inderdaad een van de leukste wedstrijden (vrij vervoer en Gossip van tevoren :+)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me ook niet voorstellen dat het bij Ajax niet is uitverkocht, dat loopt altijd zo'n storm.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ajax vorig jaar was niet uitverkocht volgens mij. Al hadden ze toen idd ook we de bovenste helft deels bezet.

En Feyenoord is idd ook altijd wel druk, drukker dan PSV

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Vond het uitvak wel tegen vallen.
    Alleen zingen wanneer ze voor stonden.

Verder speelden we een goede wedstrijd. Met iets meer geluk aan onze zijde konden we zo doorstromen naar de finale. Nu keepte Tyton een zeer sterke wedstrijd. Balletje op de paal. Het zat ons ook niet mee

Verder moet de verdediging echt op de schop. Met jongens als Breuer, Kruiswijk etc. is het dweilen met de kraan open!

Je merkte wel dat Janmaat weer terug was. Vooral de eerste helft was hij de stabiele factor in de verdediging. Jammer dat hij transfervrij weg gaat.

Nu moeten we de knop omzetten naar zaterdag, dan wacht vvv Venlo. We moeten die 5e plaats halen!

Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    1e jaar mochten we ook naar gossip. Iedereen lam op de tribune. 600 man. Jaar er op dus afgeschaft en nog 300 man. Dit jaar met 60 man :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina