1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak met Modric prima winst. Al, even denken, 25K in 3 dagen.
     
  2. Pellie

    Pellie Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is mijn team: http://futhead.com/12/squad/147965 maar ik begin het een Beetje beu te worden, iemand nog suggesties? Voor iets leuks.. Ik zoek iets uitdagends..
     
  3. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    4312

    ---------------Steek-------------------------
    If abate--lucio--sif chielini--if nagatomo
    ---if boateng--if nocerino--sif marchisio
    ----------------Sneijder---------------------
    ------------zlatan--------if palacio----------

    Heb de overstap gemaakt van een 41212 bpl.

    Krijg alleen niet echt de formatie onder de knie. Speelt niet echt lekker. Aanvallend lukt het me vaak niet met die drie voorin. En dan als ik teveel druk zet wordt ik gepakt op de counter. Ik kijk het nog ff aan. En anders probeer ik 4231 kijken of ik door een custom die cf naast de spits kan zetten.

    Zo niet ga ik maar weer aan de 41212......
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    4312 is de beste formation die er is man, en aangezien je een topteam hebt moet je misschien je speelstijl een beetje veranderen. Ik zou Zlatan linkerspits zetten, dan kan je met Palacio gewoon naar voren sprinten en schieten of voorzetten naar Zlatan. En dan met Zlatan gewoon naar binnen kappen hele tijd en schieten.

    Hoe je het nu hebt staan komen er amper voorzetten naar Zlaten en koppen is wel een van zijn specialiteiten, enige die vaak in positie komt voor een voorzet is Palacio maar zoals het nu staat zal ie met links moeten voorzetten.

    EDIT: Daarnet met me BPL team 85 Rating tegen Atletico gespeeld op Ultimate, is gewoon niet normaal man, ik was gewoon fucking kansloos. Bij de CPU komen alle passes aan, ze spelen op een vet hoog tempo en het lijkt net of Elk schot of op de paal of lat gaat of erin zit. Falcao die effe 4x tegen me scoort waaronder een afstandschot van ruim 30m met zn links, doe normaal zeg8)

    Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen half naar Man City - Chelsea zat te kijken maar dan alsnog zou ik niet gaan winnen. Heeft 1 van jullie die Ultimate toernooi al gewonnen offline?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  6. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet als je hem voor 2k meer gaat verkopen. Dat is gewoon onmogelijk. Aangezien je 5% inlevert aan EA. Als je dan voor 40K een speler verkoopt die je hebt ingekocht voor 38k maak je 0 winst. Alles wat je duurder inkoopt maak je verlies op.

    Als je ze natuurlijk met 10% winst verkoopt is het een ander verhaal.

    4-1-2-1-2 silvers is nog altijd de makkelijkste en minst risicovolle manier om veel winst te maken. Gemiddeld zo'n 3k per speler terwijl je maar 1 a 2k hoeft te investeren.
     
  7. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me toch gelukt en het is heel erg makkelijk. Gewoon een custom formation maken en de lm en rm een stuk naar voren gezet.
    Dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht haha.

    Ik heb nu trouwens ook if szczesny 41212 voor 39k gekocht.
    Een beest in de goal en hart was al ziek goed.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik speel ook met zlatan als ls. Verkeerd neer gezet... Maar idd vorig jaar vond ik 4312 geweldig maar nu ben ik er gewoon veel slechter mee. Ik heb besloten om de boel om te gooien en 4231 een kans te geven. Heb het geprobeerd met 80 chem. En het ging niet heel slecht. Ff wat onwennig maar met robinho en giovinco op de flanken was het weer goed dribbelen!

    Helaas moest ik tegen een 90 overal team in de halve finale. Had gewoon een compleet if team. Met een paar toty spelers....
     
  9. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat jij wilt geloven, maar ik maak er coints mee.
     
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Aah ja, ook wel eens 4312 gespeeld en soms speelt het inderdaad niet zo lekker. Vooral via de flanken kan je snel worden overlopen tot aan de backs. Wat ik deed in deze formatie is vanaf het begin Ultra-attacking spelen. Heel veel druk op de tegenstander en verdedigend word je niet overlopen. Vond ik zelf een stuk beter spelen. Maar ik weet niet of dat jou speelstijl ligt. Met die bazen als aanvallers zou ik het toch eens proberen.
     
  11. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Het is een simpel rekensommetje. Niet wat ik wil geloven.
    Jij zal vast en zeker er winst op maken dat zeg ik ook niet, maar ik denk als iemand je dadelijk te letterlijk neemt en alles voor 2k meer gaat verkopen dan gaat hij verlies maken.

    Als je elke speler voor 2k meer dan je verkoop prijs zou kunnen verkopen zonder verlies te maken dan kocht iedereen toch gewoon een speler zoals rooney en zette die er voor 2k meer op. Die 5% van EA vreet echt aan je winst. Denk dat mij het ondertussen zo'n 750K gekost heeft.
     
  12. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen weer is de 59'methode gaan gebruiken, weet totaal de prijzen niet meer maar kan het proberen.
     
  13. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    best kan je dan zoeken naar IF spelers. Je hebt veel autobuyers die de super goedkope spelers kopen. die zijn binnen 1sec verkocht dan.
     
  14. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Merkte ik gisteren ook ik zette een UP hernandez voor 4k bin erop en ik drukte op list item en hij was verkocht daar zat gewoon geen seconde tussen.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Even een vraagje wat is nu echt een goeie bpl spits had upgrade van Ba maar die is totaal niet snel ook Bale valt me tegen is Nani of Young beter??En cam Nasri of Modric?? Gerrard kan ik niet betalen lol
     
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat je Hernandez bijna 3k meer waard is :+
     
  17. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ba heeft toch vrij hoge pace. Je kan altijd kiezen voor een UP hernandez. Dat is wel een snelle speler. En CAM... Afhankelijk van het team eromheen en welke formatie.
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Speel altijd 41212 wil nu 3421 proberen en dan als vogt hart-toure-kompany-luiz-bale- essien toure valencia nani spits?? walcott i nog ideen voor wat beters??
     
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel coints heb jij tot je beschikking? Ik zou kijken voor Hernandez (zoals gezegd) met misschien Modric erachter.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    ong 150k voor heel team ja ma is deze formatie wat en modric als cm tog??
     

Deel Deze Pagina