4312 is de beste formation die er is man, en aangezien je een topteam hebt moet je misschien je speelstijl een beetje veranderen. Ik zou Zlatan linkerspits zetten, dan kan je met Palacio gewoon naar voren sprinten en schieten of voorzetten naar Zlatan. En dan met Zlatan gewoon naar binnen kappen hele tijd en schieten.
Hoe je het nu hebt staan komen er amper voorzetten naar Zlaten en koppen is wel een van zijn specialiteiten, enige die vaak in positie komt voor een voorzet is Palacio maar zoals het nu staat zal ie met links moeten voorzetten.
EDIT: Daarnet met me BPL team 85 Rating tegen Atletico gespeeld op Ultimate, is gewoon niet normaal man, ik was gewoon fucking kansloos. Bij de CPU komen alle passes aan, ze spelen op een vet hoog tempo en het lijkt net of Elk schot of op de paal of lat gaat of erin zit. Falcao die effe 4x tegen me scoort waaronder een afstandschot van ruim 30m met zn links, doe normaal zeg
Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen half naar Man City - Chelsea zat te kijken maar dan alsnog zou ik niet gaan winnen. Heeft 1 van jullie die Ultimate toernooi al gewonnen offline?
Laatst bewerkt: 21 mrt 2012