Ik heb ook meer met de games van Nintendo dan met die van de Playstation. Toch heb ik mijn 3DS verkocht en er een Vita voor gekocht. Ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld in de 3DS, vooral qua aanbod games. Ik heb dat ding al een hele tijd, maar er is gewoon te weinig op te beleven. Ik had echt gehoopt op releasedate voor Paper Mario, Luigi's Mansion 2 e.d. games, maar dat komt maar niet. En om nou voor de 400ste keer Occarina of Time uit te spelen, of Super Mario 3D land (=beste game op de 3DS) is ook een beetje overdreven.
Ik ga zeker de 3DS weer eens aanschaffen, maar ik wacht nu wel tot er echt een hoop toffe titels zijn.
Wegens geldgebrek en het niet kunnen wachten met de Vita, heb ik mijn 3DS maar verkocht for the time being. Daar heb ik nog geen spijt van gehad, dat komt straks wel, als de toffe games een beetje gaan komen. Maar het duurt wel echt laaaaaanggg. By the way, ik werd zelf wel zwaar weggeblazen door de graphics op de Vita, niet normaal. En dat bij de launchgames, gaat alleen maar beter worden.
Laatst bewerkt: 13 mrt 2012