1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het blijkt wel een beetje een winkel te zijn zoals Bartsmit, misschien dat de titels nooit eens uitkomen maar ook vind ik het een beetje raar dat Super Smash Bros te reserveren daar is met een ''2012'' releasedatum, terwijl hij eigenlijk net in de maak is. :+

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook meer met de games van Nintendo dan met die van de Playstation. Toch heb ik mijn 3DS verkocht en er een Vita voor gekocht. Ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld in de 3DS, vooral qua aanbod games. Ik heb dat ding al een hele tijd, maar er is gewoon te weinig op te beleven. Ik had echt gehoopt op releasedate voor Paper Mario, Luigi's Mansion 2 e.d. games, maar dat komt maar niet. En om nou voor de 400ste keer Occarina of Time uit te spelen, of Super Mario 3D land (=beste game op de 3DS) is ook een beetje overdreven.

Ik ga zeker de 3DS weer eens aanschaffen, maar ik wacht nu wel tot er echt een hoop toffe titels zijn.

Wegens geldgebrek en het niet kunnen wachten met de Vita, heb ik mijn 3DS maar verkocht for the time being. Daar heb ik nog geen spijt van gehad, dat komt straks wel, als de toffe games een beetje gaan komen. Maar het duurt wel echt laaaaaanggg. By the way, ik werd zelf wel zwaar weggeblazen door de graphics op de Vita, niet normaal. En dat bij de launchgames, gaat alleen maar beter worden.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Samus en Link speelbaar in Dynasty Warriors Vs:

Cool, maar Link & Samus zien er best wel anders uit. :+

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    wow dat is echt Link met de minste persoonlijkheid en uitstraling ever.

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad. Is net een Mii / avatar met Link outfit. Ziet er niet uit.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie heeft hier Rabbids en Rayman gespeeld en kan mij vertellen welke leuker is?
    Ik was trouwens gister Mario aan het spelen op mijn 3DS, maar ik vind het met die stick echt niet lekker spelen, ik vind die vierpuntstoets beter. Merkte trouwens wel dat hij heel erg kraakte ofzo, hopelijk was het eenmalig want ik heb eigenlijk ook geen zin om terug naar de winkel te gaan. ;)

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Scharnieren bedoel je? Schijnt normaal te zijn, ik kreeg de mijne retour van Nintendo met die melding...

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die vierpuntstoets! :mad:

9. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Mja dat is Nintendo. Ik zou me er niet al te druk om maken, het blijft plastic ;)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Epic Mickey 2: Power of Illusion.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Rabbids is heel suf en herhalend. Elk level is hetzelfde, zou zeggen spaar je geld en koop Kid Icarus

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha te laat, had hem een dag later al gekocht. Ik vermaak me er anders prima mee hoor, nu een uurtje gespeeld ofzo. Als ik een spel speel is het sowieso voor max. 1 uur achter elkaar dus ik merk niet echt of het steeds hetzelfde is. ;)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    En Kid Icarus is wel goed? :+

Ik lees overal alleen maar dat de besturing om te huilen is. Ik wacht wel tot een mogelijke update waarin Circle Pad Pro besturing wordt toegevoegd.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De meeste review websites zijn inderdaad vrij positief over Kid Icarus - Uprising, maar dan nog smaken kan verschillen.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Over de game zijn ze vrij positief, maar ik zie iedere reviewer wel de vreselijke controls aanhalen. De een laat zijn cijfer enorm afhangen van deze controls en de ander wat minder, maar het blijft een struikelpunt. Ik hoop dat ze doormiddel van een update/patch gewoon kunnen zorgen dat er dual stick support komt.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar de Circle Pad Pro wordt eigenlijk al ondersteund(?), alleen is het niet voor de dual stick maar meer een optie voor mensen die linkshandig zijn.

Ik wacht trouwens nog steeds op mijn Kid Icarus - Uprising, ik hoop dat de besturing wel mee valt want volgens mij heb ik wel erger mee gemaakt. :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat klopt inderdaad. Maar ik neem aan dat ze met al die negatieve commentaren toch wel wat doen?

Ik vind het uberhaupt gewoon een enorme aderlating dat ze de Circle Pad Pro wel ondersteunen, maar niet op de manier waarop de mensen dit willen.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met dual stick support had ik het spel zeker gekocht. Nu niet, ik heb gezien hoe je moet spelen. Dat ziet er gewoon niet comfortabel uit.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    raar, dit staat bij de omschrijving op amazon maar is dus gelul?

edit: oh w8, niet hoe je wilt dat het moet dus.. das wel dom

Laatst bewerkt: 22 mrt 2012

Deel Deze Pagina