De catalogus van Bill is hier te bekijken.
Bestellingen kun je mailen naar:
wavefutbol@gmail.com
Normaal gesproken krijg je doordeweeks binnen 24 uur reactie, vaak wel binnen 12 uur. In het weekend kan het wat langer duren voor je reactie hebt. Je mailt met hem in het Engels.
Ik heb mijn bestelling als hieronder weergeven doorgegeven (alles correct ontvangen), dan ontstaat er in ieder geval geen verwarring:
PACKET 1.
1. Real Madrid home 2011-2012 shirt, DI MARIA #22, Thai quality, size S, small LFP patch
2. France home 2011-2012 shirt, Thai quality, size M, no patches
3. France home 2011-2012 shorts, Thai quality, size S
PACKET 2.
1. Barcelona away 2011-2012 shirt, DANI ALVES #2, Thai quality, size M,
small LFP patch, no TV3 patch!
2. France home blue trainingjacket, Thai quality, size M
3. Barcelona champions t-shirt: EUROPE SIZE M (Chinese size L)
Alles bij elkaar kostte het 104$, dus zo'n 75 euro. Erg goedkoop dus.
Ik heb 29 juli betaald, 1 augustus de Hongkong Post trackingnummers doorgekregen en 8 augustus de shirts ontvangen. Totaal duurde het dus 10 dagen voor ik het binnen had.
De shirts zelf zijn van goede kwaliteit, eveneens als de bedrukking. Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee en durf te zeggen dat dit de beste shirts zijn die ik uit China heb ontvangen. Ik heb alleen Thailand quality shirts gekocht, deze worden gewoon in China gemaakt en zijn de beste die daar gemaakt worden. De shirts zijn voorzien van alle originele labeltjes en kaartjes, er zitten zelfs streepjescodes op. Als ik de shirts vergelijk met die van ebaysoccer, dan zijn ze beter omdat ebaysoccer over het algemeen zijn shirts in China topquality verkoopt (deze komen altijd met broekjes), dit is een kwaliteitsklasse lager dan Thai quality. Al zie ik dat ze op ebaysoccer nu ook Thai quality hebben, een voorbeeld ervan is het Frankrijk uitshirt wat op de vorige pagina is gepost en zo zijn er vast nog wel meer shirts in Thai quality op ebaysoccer. Ik heb zelf ook shirts als die van ebaysoccer, helaas geen Thai quality, maar China topquality; dit materiaal heeft mij nooit echt volledig tevreden gesteld doordat het duidelijk van lagere kwaliteit was als dat van de originele shirts. De shirts van Bill voelen beter aan. Ik heb het gevoel dat ze van iets dunner materiaal zijn als de echte shirts, maar ik kan me vergissen. Het materiaal voelt echter goed. Ik heb vanochtend gesport in het Real Madrid shirt en het zat goed en liet goed vocht door in tegenstelling tot sommige neppe shirts die ik heb die na een uur sporten erg nat aanvoelen. De kwaliteit is tot dusverre dus goed te noemen. Ik zal er dus ongetwijfeld vaker bestellen.
Hier de prijzen die hij mij heeft gegeven:
1 shirt: 24$, 2 shirts 44$, 3 shirts 54$, meer dan 3 shirts: 18$ per shirt.
Een broekje kost 6$. Prijzen van het trainingsjack en het Barcelona t-shirt weet ik niet.
Als je dus 3 shirts koopt, kosten ze je maar iets meer dan 13 euro per stuk. Goedkoper zal je het niet snel vinden denk ik. Het maakt verder voor de prijs van een shirt niet uit of je wel/geen naam of patches op je shirt zet. De shirts komen netjes per stuk verpakt en worden geleverd in een plastic zak van vuilniszakachtig materiaal.
Tot slot nog even iets over de maatgeving. Het Real shirt in maat S past mij goed, het Barcelona en Frankrijkshirt zijn mij misschien net aan te groot, een maat S zou me daarvan misschien iets beter staan, omdat de shirts nu een beetje losjes zitten. Dit valt best mee, gezien het niet ergerlijk is, maar een volgende keer bestel ik denk ik een S om te kijken of die beter valt. Ter indicatie: ik ben 1,78 meter en 68kg. Aan jullie dus om aan de hand hiervan een betere inschatting te maken van de maat die je nodig hebt.
Hieronder nog wat foto’s. Ik heb niet overal foto’s van gemaakt gezien Bill vrij duidelijke foto’s heeft in zijn catalogus.
Klik om te vergroten...