die 12 eu per maand kan ik wel missen, tegenwoordig koop je daar net 3 drankjes voor in de kroeg. Een MMO speel je vaak ook vele uren per week dus op het eind kost een MMO per uur minder dan een xbox game van 60 eu. Nog een extra hoge resolutie screen en een filmpje van een dungeon boss gefilmed vanuit de positie van een tank. Wel ff op 1080p zetten! [yt]K0ShwgsSPnE[/yt]
Grafisch ziet Tera er super uit, maar ik heb geen zin in maandelijkse kosten. Ik speel het te weinig daarvoor. Ik wil gewoon af en toe zo'n spel op kunnen pakken, zonder rekening te hoeven houden of mijn abonnement verlopen is of niet. Daarom speel ik The Old Republic ook niet meer. Zonder maandelijkse kosten zou ik nog wel af en toe spelen. Ik hoop daarom dat ik ook nog een keer een beta uitnodiging krijg, zodat ik toch een keer kan spelen. Ik heb me ingeschreven voor de beta's van Tera en Guild Wars 2. Dan is het wel zuur dat er genoeg mensen een uitnodiging krijgen, en ik niet
Tja maandelijkse kosten zitten vaak in MMO's zodat de ontwikkelaar door kan blijven gaan met het maken van nieuwe patches en content. Die 12 eu per maand is voor mij nog geen uur werken. Als ik een paar uur ga motorrijden met vrienden reken ik ook al 25 eu neer voor alleen benzine.
Maar meestal moet je de mmo toch ook aanschaffen voor een x bedrag? En daarbij komen ook nog eens maandelijkse kosten. Dus je vergelijking met een xbox game a 60 euro klopt niet helemaal.
Ik heb het over wat je uiteindelijk betaald per uur. Een xbox game speel ik vaak tussen de 8 en 10 uur uit. Dat komt erop neer dat ik rond de 6euro per uur heb betaald voor een xbox spel. Een MMO koop je eenmalig voor 45 eu en dan 12euro per maand. In die maand speel ik een MMO sowieso 3x per week 4uur x 4 weken = 48uur. wat neerkomt op iets minder dan 1,20 per uur in de eerste maand alleen al.
Leuk spelletje. Geinige graphics, leuke gameplay en tof sfeertje. Maar best wel moeilijk Echt oldscool een eindbaas gewoon 30 keer overdoen voor je hem dood hebt. I like!
Of... leer je games kennen of gtfo. (waarom nou weer mij eruit pikken, ik heb volgens mij heel vaak de naam erbij gezet En als ik het niet doe is het ook weer niet zo dat het obscure games zijn zoals die hierboven ) Zie het als een spelletje! Raad de game! (jaja, ik zal het er in het vervolg wel bij zetten, het is soms gewoon leuk om te zien wie het herkend)
Haha, het was kwart voor vier hé? Was ook niet 100 procent helder meer Game heet Ys: The Oath in Felghana. En Dr0kz ga jij eens minder klagen en meer screenshots posten @ Dulle: Daar hebben we al een eigen topic voor
Ik heb weinig te posten, tenzij je een constante stroom van League of Legends/Minecraft screens wilt zien Ik kom hier juist om te checken wat voor games er aan me voorbij gaan!
Dat was net mijn 2e race en ik heb er alweer genoeg van. Het is niet slecht, maar ook niet leuk. (maar voor de prijs niet slecht)
DIT IS DE HEXER 2! Jaja, was alweer lang geleden dat er van deze screens langs kwamen! Ga denk ik wel DOF uitzetten. Schijnt een flink verschil te maken in de framerate en het is eigenlijk best kut dus ik wil het niet eens. Wanneer kwam die content update ook alweer? Begin april?