1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Show hier je ingame screenshots en filmpjes! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 5 jun 2011.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    die 12 eu per maand kan ik wel missen, tegenwoordig koop je daar net 3 drankjes voor in de kroeg. Een MMO speel je vaak ook vele uren per week dus op het eind kost een MMO per uur minder dan een xbox game van 60 eu.

Nog een extra hoge resolutie screen en een filmpje van een dungeon boss gefilmed vanuit de positie van een tank. Wel ff op 1080p zetten! ;)

[yt]K0ShwgsSPnE[/yt]

Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch ziet Tera er super uit, maar ik heb geen zin in maandelijkse kosten. Ik speel het te weinig daarvoor. Ik wil gewoon af en toe zo'n spel op kunnen pakken, zonder rekening te hoeven houden of mijn abonnement verlopen is of niet. Daarom speel ik The Old Republic ook niet meer. Zonder maandelijkse kosten zou ik nog wel af en toe spelen.

Ik hoop daarom dat ik ook nog een keer een beta uitnodiging krijg, zodat ik toch een keer kan spelen. Ik heb me ingeschreven voor de beta's van Tera en Guild Wars 2. Dan is het wel zuur dat er genoeg mensen een uitnodiging krijgen, en ik niet :'-(

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Precies dit!

Ach ja, volgende maand is een deelname van de Guild Wars 2 beta voor mij verzekert :)

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Tja maandelijkse kosten zitten vaak in MMO's zodat de ontwikkelaar door kan blijven gaan met het maken van nieuwe patches en content. Die 12 eu per maand is voor mij nog geen uur werken. Als ik een paar uur ga motorrijden met vrienden reken ik ook al 25 eu neer voor alleen benzine.

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar meestal moet je de mmo toch ook aanschaffen voor een x bedrag? En daarbij komen ook nog eens maandelijkse kosten. Dus je vergelijking met een xbox game a 60 euro klopt niet helemaal.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het over wat je uiteindelijk betaald per uur. Een xbox game speel ik vaak tussen de 8 en 10 uur uit. Dat komt erop neer dat ik rond de 6euro per uur heb betaald voor een xbox spel.

Een MMO koop je eenmalig voor 45 eu en dan 12euro per maand. In die maand speel ik een MMO sowieso 3x per week 4uur x 4 weken = 48uur. wat neerkomt op iets minder dan 1,20 per uur in de eerste maand alleen al.

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Race Driver: GRiD:
    Nog steeds mn favo (race)game, kan niet wachten op een vervolg! :)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959

Leuk spelletje. Geinige graphics, leuke gameplay en tof sfeertje. Maar best wel moeilijk 8) Echt oldscool een eindbaas gewoon 30 keer overdoen voor je hem dood hebt. I like!

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nieuwe regel : de naam van de game erbij vertellen of gtfo 8) (Vooral dulle!)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Of... leer je games kennen of gtfo. :+ (waarom nou weer mij eruit pikken, ik heb volgens mij heel vaak de naam erbij gezet :mad: En als ik het niet doe is het ook weer niet zo dat het obscure games zijn zoals die hierboven :p)

Zie het als een spelletje! Raad de game! :cool: (jaja, ik zal het er in het vervolg wel bij zetten, het is soms gewoon leuk om te zien wie het herkend)

11. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha, het was kwart voor vier hé? Was ook niet 100 procent helder meer :+ Game heet Ys: The Oath in Felghana. En Dr0kz ga jij eens minder klagen en meer screenshots posten :p

@ Dulle: Daar hebben we al een eigen topic voor ;)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik, in de link die je geeft sta ik zelfs lekker bovenaan de pagina. :+

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dude het is pas 10:35 hé? Tis nog vroeg 8) Hoe wazig kun je zijn echt. Gaat een top dag worden dit :p

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb weinig te posten, tenzij je een constante stroom van League of Legends/Minecraft screens wilt zien 8) Ik kom hier juist om te checken wat voor games er aan me voorbij gaan!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

DIT IS NITRONIC RUSH!

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dulle, wtf keek ik net twee minuten na 8)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nitronic rush dus :p

Vind het er wel geinig uitzien maar volgens mij verveelt het snel zat

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat was net mijn 2e race en ik heb er alweer genoeg van. :+ Het is niet slecht, maar ook niet leuk. (maar voor de prijs niet slecht)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Doet me een beetje denken aan F-Zero GX, alleen is dit nog meer over the top 8)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

DIT IS DE HEXER 2!

Jaja, was alweer lang geleden dat er van deze screens langs kwamen! :+
    Ga denk ik wel DOF uitzetten. Schijnt een flink verschil te maken in de framerate en het is eigenlijk best kut dus ik wil het niet eens. :p

Wanneer kwam die content update ook alweer? Begin april?

Deel Deze Pagina