Je moet sowieso door die horde van vijanden heen, dus of ze het afsluiten of niet maakt weinig uit. Overigens zullen er ongetwijfeld secties zijn waar het niet word afgesloten net als DMC4.
Hoe zou je het anders willen zonder dat je gewoon de levels doorrent en in een uurtje het spel uitspeelt?
Ik snap nogsteeds niet waarom Capcom zo'n grote franchise uitbesteed aan een studio die twee redelijk gefaalde games op hun CV hebben staan..
Heavenly Sword en Enslaved? Dat zijn echt topgames hoor... alleen helaas niet veel verkocht. Het probleem van die games is dus vooral dat de consument deze games niet koopt, omdat er geen grote franchise aan vast zit. Dat is bij DmC wel, dus ik zie het wel goed komen.
Heavenly Sword was tof, sowieso Andy Serkis als King Bohan was echt awesome . Enslaved vond ik allround wel oké maar nergens bijzonder. Ziet er toch nog wel aardig uit, al blijf ik natuurlijk liever een directe vervolg hebben op DMC4. Startpost maar even een update gegeven.
Er was ooit een topic voor geloof ik maar kon het niet vinden. Kreeg net een sms van Gamemania om Devil May Cry HD collection op te halen.
Hoe bevalt de game? Voegen ze nog dingen toe aan de oude games? En kun je in 3 ook ner Vergil spelen? Had zelf de standaardversie van 3 vroeger. Daarmee kon het niet.
Wel een apart plot op zijn minst. Maar op de 1 of andere manier ziet het er wel tof uit en is deze Dante zo slecht nog niet.