De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Calm your shit boyyyy

En dat het ook nog zo'n spuuglelijke PSV shirt is.. haha

Laatst bewerkt: 31 mrt 2012
  2. Seh

Seh Guest

Je beantwoord de vraagt niet. :emo:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet goed bijgewerkt, blijkbaar.

"Hij speelde in totaal 54 interlands en hoopt ondanks zijn blessure, waarvan hij inmiddels hersteld is, het komende EK voor Denemarken uit te kunnen komen. Het Nederlands elftal is in de groepsfase één van de tegenstanders. "
    (psv.nl)

En op andere site staat 6, maar dat is denk ik alleen voor Denemarken zelf dan?

Moet je ook niet verwachten dat hij dat doet :+.

4. Seh

Seh Guest

True, sommige mensen kunnen alleen maar iets stompzinnigs typen als ze een aardig filmpje zien. Moet je ze dan maar vergeven inderdaad, kunnen ze ook niets aan doen.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat doe ik wel, ik vind het grappig omdat het zo'n spuuglelijke shirt is.

Denk is logisch na siemen, hoe kan een jonge speler zo veel interlands achter zijn naam hebben? Juist, jeugdinterlands.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet, je lachte om het feit dat hij een PSV shirt aan had.
    ":lol: Die gast met een PSV shirt op 4:18"

Het feit dat jij het shirt spuuglelijk vindt, kwam daarna pas.
    "En dat het ook nog zo'n spuuglelijke PSV shirt is.. "

Niet zomaar dingen gaan verzinnen om jezelf langs je domme reacties te lullen. Óf je kan gewoon geen Nederlands, want je kan niet eens verwoorden waarom je het nou grappig vond, en had daar twee posts voor nodig. (zou goed kunnen; want zie dat je vaak moeite hebt met bijvoeglijke naamwoorden)

8)

7. Seh

Seh Guest

HAHAHAHAUAHA vet grappig, een afrikaantje zonder geld draagt een PSV-shirt! xDDD!!!1!einzweidreihertmeteengewei!!1w1

Ohja en dat shirt is lelijk, HAHAHAHA!!

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat je zo'n moeite neemt om zo'n verhaal te schrijven :lol::lol::lol:

Ga lekker buitenspelen ofzo knul, is goed voor je. Maak ook maar een aantal vriendjes voor de verandering.

Afrikaantje en zonder geld heb ik nooit gezegd, ik vond het grappig omdat zo'n gast in 'the middle of nowhere' een shirt droeg van een provincie club in Nederland. Daarbij komend dat het ook nog zo'n foeilelijk shirt was.

9. Seh

Seh Guest

Ah, geen inhoudelijke respons. Behalve dan zichzelf uitlachen, typisch.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lees dan weer is kneusje

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het spijt me, maar het kost mij geen moeite om een stukje te schrijven van nog geen 100 woorden. Daar hebben anderen (kuch) blijkbaar wel meer moeite mee.

Ben je eigenlijk Nederlander?

Uhm, iemand (kuch) reageerde net op deze manier op een filmpje:

Wie moet er buiten gaan spelen?

Maar ik stop er maar weer eens mee. Ik ga even tijd besteden aan school, zouden andere mensen (kuch) hier maar misschien ook beter kunnen gaan doen.

12. Seh

Seh Guest

Waar moet ik precies lezen? Behalve dan een standaard ''zoek vrienden, ga spelen wollah'' reactie is er weinig te zien.

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Het feit dat het jou geen moeite kost om een verhaaltje van 100 woorden te schrijven zegt dat je al te veel thuis hangt, ga lekker naar buiten voetballen ofzo.

''Afrikaantje en zonder geld heb ik nooit gezegd, ik vond het grappig omdat zo'n gast in 'the middle of nowhere' een shirt droeg van een provincie club in Nederland. Daarbij komend dat het ook nog zo'n foeilelijk shirt was.''

Moeilijk hé, lezen?

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Veel meer valt er niet te zien in zijn posts.

50% bestaat uit bullshit, provocerende posts zonder enige argumentatie of gedachte erachter.

De ander 50% bestaat uit "zoek vriende, gaat spele wollah" post, omdat hij een reactie kreeg op zijn bullshit, provocerende post zonder enige argumentatie of gedachte erachter.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het feit dat het jou blijkbaar wel moeite kost om een verhaaltje van 100 woorden te schrijven, zegt al meer dan genoeg. Misschien had je vroeger in plaats van steeds naar buiten te gaan om in je eentje een balletje tegen een muurtje te trappen, iets meer tijd kunnen besteden aan school, of iets anders belangrijks.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaan niet alle kleren waar we niks meer mee doen naar Afrika? :+

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Haha, en jij tilt het niveau van het topic écht omhoog :emo:

18. Seh

Seh Guest

Nee, ik probeerde mij voor te stellen wat er nu zo grappig is aan dat PSV-shirt. Dat verwoorde ik in een post, ik dacht dat jouw gedachtegang ongeveer zo ging. Zat ik er ver naast? Blijkbaar niet. Gezien je redenatie nog steeds voor geen meter klopt.

Lezen is makkelijk, gedachten (of eigenlijk hersenscheten) van andere ontcijferen is wat lastiger voor mij, zeker via het internet.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bij de één is het moeilijker dan bij de ander. Als er nog enig soort van logica rondgaat in de gedachtegang van de ander, kan je het wel proberen te ontcijferen. Echter is dit niet altijd het geval. :)

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het grappig dat mensen PSV shirts dragen in nauwelijks ontwikkelde plekken, aangezien PSV een fucking provincie club is. Bij Ajax is het veel logischer, aangezien dat een Europese topclub is qua historie.

Maar ik ga nu weg, misschien is dat voor jullie ook een goed idee? Een sociaal leven op te bouwen? Denk er maar eens over na.

Deel Deze Pagina