Gast, denk je nou echt dat ze die shirts zelf uitkiezen? De tering hey. En heel de tijd lullen over sociale levens is ook een beetje jammer, maar dat zie je zelf denk ik ook wel in. De stereo type 100% game fanaten zitten denk ik niet hier in the green mile of überhaupt op XBW, zo hardcore gaming gericht is dat nu ook weer niet. Ik zal vanavond een biertje op je drinken, hoop dat ik nog wat negers (misschien Kempi, of AVHAHA) tegen kom met een PSV shirt. Kan ik nog lachen, ahahahah neger in psv shirt xDD.
Anders ga je ook gewoon even een sociaal leven opbouwen ipv dit, net als Sammy. Oh wacht effe hij is nog steeds online.
Assist van persie. Walcott scoort. Edit: Verkeerde topic. En sammy, leer eens normaal doen man. Hoe oud ben je eigenlijk?
Lieverds, doe eens aardig tegen elkaar. Anders gaan we toch echt The Force gebruiken om jullie naar buiten te dwingen. (Too nerdy? Moet ik nu ook een sociaal leven opbouwen? Damn. ) Of om in voetbaltaal te praten. Doe normaal of ik schop je van het forum af en naar buiten!
Hahaha, hoeft niet hoor Ik erger me alleen als mensen zo dom doen als Seh, ik zeg dat ik het grappig vind dat een random Keniaan een shirt heeft van een provincieclub als PSV. Hij voelt zich om één of andere reden aangevallen. En Semen () is gewoon altijd dom bezig
Ligt in dit geval meer aan de andere discussiant die mijn manier van posten bepaalt. Tegen 99% van dit forum doe ik gewoon normaal, ajacied, Vitesse-fan, NEC-supporter of feyenoorder, maakt me niet uit. Alleen types als HugoMoncler (zelfde rijtje hoor jij ook) vragen gewoon bij iedere post om reacties, omdat ze het puur doen om te provoceren, of anders gewoon bullshit-posts plaatsen. Zal me vanaf nu inhouden. Zal wel even de negeerlijst raadplegen.
Ja, dit was precies het hele punt. Goed gezien jongen. Je zei eerst nog dat je het grappig vond omdat het shirt zo lelijk is. En nu weer omdat het een provincieclub is. Je lult dus maar wat.
Ok Seh, je hebt gelijk dat ik niet duidelijk genoeg formuleerde waarom ik het grappig vond dat iemand in een onderontwikkeld dorp een Psv shirt droeg. Ik vond het eigenlijk grappig omdat ik het grappig vond dat hij überhaubpt aan die shirt is gekomen. Meestal dragen mensen in zulke plekken shirts van bekende clubs. Ik hoop dat we deze non-discussie kunnen sluiten
18 miljoen gelijk wegdoen. Van Bommel is een goede vervanger. Toivonen straks ook weg en Wijnaldum op 10. Labyad oprotten en Lens en Mertens op de flanken. Achterin Zanka en Marcelo centraal, een nieuwe rechtsback kopen en proberen Pieters te behouden.. Dan alleen nog wat spelers voor op de bank erbij halen en een geheel nieuwe trainer ala Gertjan Verbeek..