Oke...ik moet er nu ook aan geloven.
Ik wil al jaren motor rijden maar op de een of andere manier is het er eigenlijk nog nooit van gekomen (raakt na de zomer weer enigszins in de vergetelheid). Toch, elke keer als ik de serie Sons of Anarchy zie, als het stralend weer is of als er een dikke chopper langs me komt rijden (of eigenlijk: me inhaalt
) begint er iets te kriebelen.
Vanaf volgende week heb ik het echter tot aan de zomer redelijk rustig. Hoog tijd om lessen te nemen zodat ik in de zomer zelf kan toeren! (ook alvast een beetje met het oog op de komende wetgeving vanaf januari 201
Waar ik in de startpost zowat allemaal race-achtige motoren tegenkom, wil ik zelf graag beginnen met een Honda Shadow (600 - 750) of Yamaha Dragstar (650). Dit baseer ik door een tijdje te hebben rondgesnuffeld in het 'assortiment' (wat zich al snel richtte op chopper-achtige taferelen; deze spreken mij meer aan).
Ik zou echter wel wat meningen willen horen over deze motoren. Is het slim om met dergelijke fietsen te beginnen? Waarom wel/niet?
Ben nu 22 en hoop met een zware motor de examens te kunnen afleggen. Als blijkt dat ik het op een zware maar niet onder controle kan krijgen (heb nooit brommer gereden) dan maar op een lichte motor en me wat meer verdiepen in de 25 kW mogelijkheden.
Iemand die hierover iets nuttigs te melden heeft aan de hand van dit verhaal?
Klik om te vergroten...