1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt? Begin Q3 stonden ze al bijna 20 punten voor.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    hahahahha :lol:



    [​IMG]
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Toen ik inschakelde was het 19 punten ofzo... Had gewoon nog gekund.

    Wie gaat er vannacht nog kijken? Helaas moet ik werken morgen dus ik sla over...
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aan het begin van januari fysiotherapie gehad voor mijn knie, en toen heb ik stabiliteitoefeningen gedaan voor mijn knie en vooral veel gesquat. Daarna heb ik thuis nog de oefeningen voor mezelf gedaan om wat meer aan te sterken. Ik kwam er een maand geleden achter dat ik ondertussen hoger sprong dan voor mijn blessure, en kan dus ondertussen dunken. Ik ga deze zomer iig ook wat meer trainen om zo volgend seizoen niet weer last te krijgen van mijn knieën. Heb dus niet specifiek getraind om mijn sprongkracht te vergroten, maar squatten werkt blijkbaar best goed.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had zeker nog gekund. OKC speelde niet heel erg sterk. Aan het einde van Q1 miste ze uit 7/8 aanvallen op rij dacht ik.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe groot ben jij? Ik 1m93, heb het 1,5 jaar geleden ook geprobeerd maar niet lang genoeg volgehouden. :9
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met 1.93 kun je toch wel dunken?
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je niet van de grond komt niet :+
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Zo makkelijk is het niet hoor.:9 Ik weeg maar 70-75kg dus het is niet dat ik te veel weeg en niet van de grond kom, heb lange armen dus het zou wel moeten lukken. Ik had toen nog 10cm extra nodig en dan zou het gelukt zijn.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik was 1.88 en 95 kg en kon makkelijk met 2 handen dunken. Nooit iets gedaan om hoger te kunnen springen.
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft volgens mij voornamelijk te maken met kracht in je onderlichaam en je core, maar Steve Nash is ook iets van 1.90 en heb ik bijvoorbeeld ook nooit zien dunken, ook niet tijdens een training of iets dergelijks.
     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 1,85m. Ik kwam wel altijd al met mijn pols tot de ring dus het is niet dat ik compleet van nul kwam. Ik doe verder ook niks qua fitness tegenwoordig trouwens hoor.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Hoe hoog hing de basket? Hard to believe namelijk.
     
  14. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vroegah(ja lang geleden :p) kon ik ook redelijk hoog springen,kon hem net niet dunken en ik ben ook 1,85.
    Toen ook 0,0 aan fitness gedaan maar wel 24/7 basketballen binnen en buiten.

    Nu mag ik blij zijn dat ik het bord raak :+

    Een powerplate(trilplaat) schijnt ook enorm te helpen voor je sprongkracht en explosiviteit.
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Train vooral je reet, daar komt de basis van je sprongkracht vandaan. Veel deadliften en zorg voor een stevige core
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Gelukkig ben ik 1,96..
    Dunken van 1 been met 1 hand, 2 handen, reverse with one hand.
    Dunken van 2 benen, met 2 handen lukt ook wel.
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf ook 6'3 ( 193 cm ongeveer ) en kan ook nog niet dunken hoor, alhoewel kan ik als ik onder de basket sta wel gewoon de ring vast pakken met 2 handen. Heb de laatste tijd wel veel last van mijn kuiten en scheenbeen ( plat voeten ) en heb geen geld voor podotherapie ( en dus ook niet die speciale zolen ).

    Ben laatste maandje ongeveer bezig met krachttraining, merk wel verschil en ga gewoon door, probleem is alleen dat ik te snel verschil wil zien.

    Moet alleen nog een goede plyometrics guide hebben. Iemand?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    3.05 ofc. Heb enorm veel kracht in mijn benen. Vooral in mijn voet en tenen. Liep de 100 meter op 13 jarige leeftijd al onder de 11 seconden.
     
  19. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind April als de laatste wedstrijd is geweest ook maar eens beginnen met squaten. Ben 1,85 en wil ook dunken na de zomer :)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Netjes hoor. Daarmee kwalificeer je je voor het WK atletiek lol.
    Mag ik vragen wat precieze tijden waren? Want als je onder de 11 loopt ben je er redelijk serieus mee bezig neem ik aan.
     

Deel Deze Pagina