Heb vanavond ff zitten painten met de A4. Heerlijke bak om mee te rijden. Dat is dus mijn auto, nr. 79 (backup-list). Nu is mijn A4 een gift-car bij level xx geweest en dus R2 875. Meen dat dat niet de bedoeling is? Is er een makkelijke manier om 'm weer naar basic te brengen? Zou het zonde vinden om een nieuwe te moeten kopen á 1.200.000 cr
Teampresentatie Team Bami in de Opel Astra, gesponsord door het geweldige AP racing. Blauw Hok & BassieBaas: En mijn foto voor de OP:
Nice. Lekker basic maar valt de oranje kleur best wel op. Alleen geen Team Bami? edit: grapje. Las de zin bovenin je post niet goed haha
countdown: let's get ready to rumble! The fight begins. promo DTM 2012: http://www.youtube.com/watch?v=4jPq0C6pKrY&feature=youtube_gdata_player Vandaag avonddienst maar woensdag lekker hele dag vrij, genieten van de voorpret DTM cup, nieuwe maandelijkse Rivals en de nieuwe carpack. Ga overdag wat oefenen en Rivals doen. Dus wie ook (vroeg) vrij is kan joinen. Nog een vraag voor tijdens de race. Ik heb tijdens de oefenraces na de Miata en Scirocco cup tijdens de chat gehoord dat het tijdens de race toegestaan wordt om de eerste bocht a la DTM stijl te nemen en dus de uitloopstrook gebruiken. Wat als iemand echter nu de normale rijbaan gebruikt en de andere auto op de uitloopstrook rijdt, in het geval dat de auto op de uitloopstrook weer terug wil de normale baan op omdat de uitloopstrook ophoud. Mag de auto op de normale baan zijn lijn houden en als het ware de auto op de uitloopstrook afknijpen. ( Waarschijnlijk in het geval dat de achterste auto na het nemen van de eerste bocht meer snelheid heeft en eerder de normale baan opstuurt vanaf de uitloopstraak en dus rechts inhaalt.) Is dit unfair racing of toegestaan? Heb zin in de woensdag avond cuprace. Tot dan.
http://www.youtube.com/watch?v=xzLTzefUF_o Heren, Morgen gaat het los in Hockenheim. Bekijk het bovenstaande filmpje, daarin wordt in de eerste bocht (nord curve) aan de buitenkant ruim (uitloopstrook) over de kerbs gereden. Dat mag morgen ook omdat het Forza systeem dit niet al "afsnijden en dus afremmen" ziet, het is dan echter geen clean lap. In het eggie gebeurt het ook, anders lag er wel gras of grind. Verder is het wel zo dat de ideale lijn gewoon over het circuit (en dus niet de uitloopstrook gaat), iemand die voor je rijdt en op de ideale lijn zit hoeft niet aan de kant voor iemand die je probeert in te halen. Zoals Loyall het hierboven schetst is het een probeelm van de "inhaler" want de uitloopstrook eindigt,....echter ik zou wel eieren voor mijn geld kiezen. Verder let op de pitingang, dit kan nog wel eens wat problemen geven (Nori in de allereerste SEAT LC wedstrijd)...... Verder iedereen veel succes met voorbereiden, volg niet teveel de leaderbords ivm -30% vermogen regel. Succes met de voorbereiding grt A.
Iemand die al wat rondetijden heeft neergezet? Ik 1:46.785 Clean, en 1:45.1xx dirty Het afsnijden heeft imo niet zo veel nut.
Vlak voor de start van de eerste race in de veelbelovende en ambitieuze DTM-Cup presenteert nog een team zich aan de media. Ditmaal gaat het om het Track-A Racing Team. Hoofdsponsors BP en Durex presenteren met trotst hun 2 coureurs, te weten Alpha NL en Tracks789. Track-A Racing is nieuw in de racesport en begint ambitieus, maar realistisch. Vanwege het geringe budget en de relatieve onervarenheid van beide coureurs heeft de hoofdsponsor 2 Opels Astra OPC V8 beschikbaar gesteld. Doel is om zich voorzichtig een plek te verschaffen binnen het racewereldje en te proberen aan te haken bij de middenmoot. "Een uitschieter naar boven is altijd leuk, maar we willen een degelijk seizoen neerzetten. We weten dat we niet meteen mee kunnen doen met de subtop, maar we zullen alles geven en dan kijken waar we uitkomen" Liet de teambaas van Track-A aan de pers weten. De Astra is niet meer het nieuwste model, maar het team komt met een fris design waar de hoofdsponsors duidelijk uitknallen. Lang bleef dit ontwerp geheim, maar nu is daar dan eindelijk de presentatie, op het Topgear Test Track. Ondanks de bescheiden ambitie en reputatie van het team en zijn coureurs kon de perspresentatie op behoorlijk wat aandacht van de pers rekenen: Waaruit blijkt dat het DTM racen vandaag de dag immens populair is. Maar niet alleen de auto's trokken vandaag de aandacht op het circuit: Qua gridgirls doet het team zeker mee om de hoofdprijzen!
Jongens gefeliciteerd met de grandiose presentatie van het team. Inderdaad, erg frisogende livery/design. Nu maar hopen dat de bij verplichte pitstop tijdens het tanken de slang niet voorzien is van de beveiliging van de hoofdsponsor
Ben benieuwd naar de compound van jullie banden. Het gerucht gaat dat jullie compound zelfs een flavour heeft.
nice livery's als er vanavond iemand niet kan uit de vaste rijders groep meld ik me bij deze aan als backup greetz Bigga
Jep, aardbeien, maar zonder al teveel ribbels voor een lagere wrijving Laatste weken weinig gereden, dus ben er een beetje uit, net wat testrondjes gereden, eerst steeds 1:48 en de laatste 1:46 dirty, nog niet echt scherp dus.