FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb vanavond ff zitten painten met de A4. Heerlijke bak om mee te rijden. Dat is dus mijn auto, nr. 79 (backup-list).
    Nu is mijn A4 een gift-car bij level xx geweest en dus R2 875. Meen dat dat niet de bedoeling is? Is er een makkelijke manier om 'm weer naar basic te brengen? Zou het zonde vinden om een nieuwe te moeten kopen á 1.200.000 cr
     
  2. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,
    alle standaard onderdelen monteren.
    Volgens mij heb je nu ge-upgrade / bredere banden eronder.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij tuning kun je standaard setup kiezen dacht ik. Dan verwijdert hij automatisch alle upgrades.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Klopt
     
  5. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Teampresentatie Team Bami in de Opel Astra, gesponsord door het geweldige AP racing.

    Blauw Hok & BassieBaas:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    En mijn foto voor de OP:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice. Lekker basic maar valt de oranje kleur best wel op. Alleen geen Team Bami? :eek: edit: grapje. Las de zin bovenin je post niet goed haha
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    countdown: let's get ready to rumble! The fight begins.

    promo DTM 2012:
    http://www.youtube.com/watch?v=4jPq0C6pKrY&feature=youtube_gdata_player

    Vandaag avonddienst maar woensdag lekker hele dag vrij, genieten van de voorpret DTM cup, nieuwe maandelijkse Rivals en de nieuwe carpack.
    Ga overdag wat oefenen en Rivals doen. Dus wie ook (vroeg) vrij is kan joinen.

    Nog een vraag voor tijdens de race.
    Ik heb tijdens de oefenraces na de Miata en Scirocco cup tijdens de chat gehoord dat het tijdens de race toegestaan wordt om de eerste bocht a la DTM stijl te nemen en dus de uitloopstrook gebruiken.

    Wat als iemand echter nu de normale rijbaan gebruikt en de andere auto op de uitloopstrook rijdt, in het geval dat de auto op de uitloopstrook weer terug wil de normale baan op omdat de uitloopstrook ophoud.
    Mag de auto op de normale baan zijn lijn houden en als het ware de auto op de uitloopstrook afknijpen. ( Waarschijnlijk in het geval dat de achterste auto na het nemen van de eerste bocht meer snelheid heeft en eerder de normale baan opstuurt vanaf de uitloopstraak en dus rechts inhaalt.) Is dit unfair racing of toegestaan?


    Heb zin in de woensdag avond cuprace. Tot dan.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    http://www.youtube.com/watch?v=xzLTzefUF_o

    Heren,

    Morgen gaat het los in Hockenheim. Bekijk het bovenstaande filmpje, daarin wordt in de eerste bocht (nord curve) aan de buitenkant ruim (uitloopstrook) over de kerbs gereden. Dat mag morgen ook omdat het Forza systeem dit niet al "afsnijden en dus afremmen" ziet, het is dan echter geen clean lap. In het eggie gebeurt het ook, anders lag er wel gras of grind. Verder is het wel zo dat de ideale lijn gewoon over het circuit (en dus niet de uitloopstrook gaat), iemand die voor je rijdt en op de ideale lijn zit hoeft niet aan de kant voor iemand die je probeert in te halen. Zoals Loyall het hierboven schetst is het een probeelm van de "inhaler" want de uitloopstrook eindigt,....echter ik zou wel eieren voor mijn geld kiezen.


    Verder let op de pitingang, dit kan nog wel eens wat problemen geven (Nori in de allereerste SEAT LC wedstrijd)......

    Verder iedereen veel succes met voorbereiden, volg niet teveel de leaderbords ivm -30% vermogen regel.

    Succes met de voorbereiding
    grt A.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  9. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die al wat rondetijden heeft neergezet?

    Ik 1:46.785 Clean, en 1:45.1xx dirty :9

    Het afsnijden heeft imo niet zo veel nut.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je met 16 man door die bocht wil zal het nut duidelijk worden :+

    Ik heb er ook zin in!
     
  12. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Jetzt geht's los!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vlak voor de start van de eerste race in de veelbelovende en ambitieuze DTM-Cup presenteert nog een team zich aan de media.

    Ditmaal gaat het om het Track-A Racing Team. Hoofdsponsors BP en Durex presenteren met trotst hun 2 coureurs, te weten Alpha NL en Tracks789. Track-A Racing is nieuw in de racesport en begint ambitieus, maar realistisch. Vanwege het geringe budget en de relatieve onervarenheid van beide coureurs heeft de hoofdsponsor 2 Opels Astra OPC V8 beschikbaar gesteld. Doel is om zich voorzichtig een plek te verschaffen binnen het racewereldje en te proberen aan te haken bij de middenmoot. "Een uitschieter naar boven is altijd leuk, maar we willen een degelijk seizoen neerzetten. We weten dat we niet meteen mee kunnen doen met de subtop, maar we zullen alles geven en dan kijken waar we uitkomen" Liet de teambaas van Track-A aan de pers weten.

    De Astra is niet meer het nieuwste model, maar het team komt met een fris design waar de hoofdsponsors duidelijk uitknallen. Lang bleef dit ontwerp geheim, maar nu is daar dan eindelijk de presentatie, op het Topgear Test Track.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ondanks de bescheiden ambitie en reputatie van het team en zijn coureurs kon de perspresentatie op behoorlijk wat aandacht van de pers rekenen:

    [​IMG]

    Waaruit blijkt dat het DTM racen vandaag de dag immens populair is. Maar niet alleen de auto's trokken vandaag de aandacht op het circuit:

    [​IMG]

    Qua gridgirls doet het team zeker mee om de hoofdprijzen!
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er fris uit.

    Grapjes over BP en lekken in combinatie met Durex? :+
     
  15. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Jongens gefeliciteerd met de grandiose presentatie van het team.
    Inderdaad, erg frisogende livery/design.

    Nu maar hopen dat de bij verplichte pitstop tijdens het tanken de slang niet voorzien is van de beveiliging van de hoofdsponsor:+



     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hahaha, goed gevonden ;)

    Tnx allen!
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ben benieuwd naar de compound van jullie banden. Het gerucht gaat dat jullie compound zelfs een flavour heeft.:+
     
  19. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    nice livery's

    als er vanavond iemand niet kan uit de vaste rijders groep meld ik me bij deze aan als backup:)

    greetz

    Bigga
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Jep, aardbeien, maar zonder al teveel ribbels voor een lagere wrijving :+


    Laatste weken weinig gereden, dus ben er een beetje uit, net wat testrondjes gereden, eerst steeds 1:48 en de laatste 1:46:9 dirty, nog niet echt scherp dus.
     

Deel Deze Pagina