Beste XBW-ers, voor mijn studie psychologie ben ik bezig met mijn bacheloronderzoek. De enquête gaat over werkbeleving, dus als je werkeloos bent kan je 'm invullen op basis van je vorige baan. Als je nog nooit gewerkt hebt heeft het geen zin om 'm in te vullen . Ik hoop dat jullie even de tijd willen nemen, want het is best wel een lange enquête (10 min ong), maar jullie zouden mij er enorm mee helpen! Link naar enquete
Geldt dit alleen voor full time banen? Of ook voor parttime kantoorbaantjes en full time stageplekken?
Ingevuld, man, wat heb ik eigenlijk een prachtbaan! /edit: ongelooflijk, wat een druk ervaar ik toch! Ik vind trouwens de stellingen wel redelijk 'kantoorbaan' gericht. Maar misschien ligt dat aan mij.
Tnx. Heb de vragenlijsten zelf niet gemaakt, zijn officiële vragenlijsten om bepaalde aspecten te meten. We zijn nog steeds op zoek naar deelnemers !
Ja dat gevoel had ik dus ook. Begon al bij de vraag over s'morgens vroeg opstaan en naar je werk te willen. Gaat niet echt als je s'avonds pas werkt Daarnaast had ik vaak dat ik tussen een soms en regelmatig inzat of een bijna nooit. Lastig nog opzich, maar wel ingevuld