Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee MRI niet gehad , het is duidelijk niet m'n meniscus.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wie heeft je dat verteld? Of heb je even aan zelfdiagnose gedaan? :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fysio. Hij heeft zelf vastgesteld wat ik (die bovengenoemde theaterknie) met alle 'syndromen' die daarbij horen. Dat is precíes wat ik heb.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben erg benieuwd hoe de behandeling bij jou aanslaat. De klachten die in de url staan zijn exact de klachten die ik ook heb vooral

ook met traplopen etc pijn en squatten heb ik zo goed als opgegeven, maar de pijn die ik heb als ik op bed mijn vriendin masseer en dan na een kwartier of langer overeind probeer te komen is veruit het ergste. Iaw keep us/me posten als je wilt :)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik laat het je weten, hoop dat het bij mij ook werkt.

Zeker het langdurig met gebogen knieeen zitten is bij mij erg. Al zit ik langer dan een minuut gebogen, doet het al pijn als ik m'n benen strek (in combinatie met een goede 'knak').

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ook een gekraak/knak in je knie bij elke stap die je op de trap doet?

Deze week weer aan een nieuw schema begonnen. Is nu iets meer gericht op droogtrainen maar wel nog steeds aan de explosieve kracht werken.
    Gister hadden we rug + triceps.
    Bedoeling is is dat je continu 2 oefeningen door elkaar doet. Een pulldown gaat gepaard met een skullcrusher, een low pully met tricep extentions en high pully traight arm pulldown met reversed skullcrusher. Het is de bedoeling om met koppels van 3 te trainen zodat je één spotter hebt en de andere 2 met de oefeningen bezig zijn. Zo blijf je continu door rouleren dus het is haast een cardio workout.
    op een gegeven moment zaten we met z'n 3e naast elkaar bijna over te geven zo hard gingen we.

Zaterdag ook nog een nieuw pr gezet met 12keer de 100kg bench. Doelstelling is om eind dit jaar toch wel de 18 zo niet 20 reps te hebben.
    Wellicht dat ik nu al wel richting de 15 kan, alleen wij proberen 'm altijd zo explosief en snel mogelijk te doen.

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik niet in ieder geval , wel een ochtend gehad toen ik moest werken maar verder haast nooit.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 'knak' in me knieeen heb ik ook al jaren, soms schrik ik er zelf van hoe hard het is. Verder nooit pijn gehad eraan dus geen idee wat die 'knak' nu precies is, iemand enig idee?

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk vacuum trekken van je gewrichten (oid), zelfde als je vingers knakken maar je knie die knakt idd harder

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://en.wikipedia.org/wiki/Cracking_joints
    Medical doctor Donald Unger regularly cracked the knuckles of his left hand for more than sixty years while not manipulating those of his right. No arthritis or other ailments formed in either hand, and he was awarded 2009's Ig Nobel Prize in Medicine.

No worries

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Squat weer weten te verbeteren.
    90 -> 95 :b:

Gaat echt lekker zo!! Merk ook dat mn overige stats er van lijken te profiteren.

edit:
    ik houd het trouwens op 1*5 opwarmen en dan 4*5 zo veel mogelijk gewicht. Heeft het nut om het aantal herhalingen te vergroten of zal ik gewoon lekker verder gaan zo?

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Fiets je je ook warm? Want ik merk ontzettend verschil als ik 10 minuten heb gefietst en dan squat dan zonder warm fietsen. Als je hoger in hh gaat zal je waarschijnlijk minder gewicht gaan squatten. Je moet kijken naar wat je doel is, hoe is je trainingsschema verder en wat is je doel?

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Als warming up pak ik altijd 5 min zo'n crosstrainer geval.

Verder volg ik n push/pull schema, waarbij ik mn benen om de pull dag meepak.

Doel is kracht/massa groei, vandaar het lage aantal herhalingen. Maak prima progressie de laatste weken maar denk dat het misschien goed is wat variatie er tegenaan te gooien.

14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goede progressie maakt waarom denk je er dan aan om wat variatie er in te gooien?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou, ik heb inmiddels weer een aantal keer Dexaprine getest, maar ik ben er echt niet van onder de indruk. Het werkt echt niet voor mij. Het zou kunnen dat het wel vet verbrand, maar dat weegt niet op tegen de nadelen die het voor mij creëert. Met een half tablet voel ik niets, misschien een beetje draaierigheid, maarja, dat is natuurlijk niet positief en vandaag heb ik 2/3e tablet geprobeerd. Nu is het honger gevoel wel minder, maar dat vind ik niet positief, want nu heb ik helemaal geen zin meer om te eten, terwijl dat juist wel moet om het metabolisme op gang te houden. En ik krijg er juist minder energie van dan meer, het lijkt net alsof ik stoned ben en ik heb helemaal nergens zin in.

Dus ik geef het maar weg, Gdzr heeft het uitgeprobeerd en bij hem werkt het wel. Het zal wel net als met pwo's zijn. Hij heeft ook zijn Hemo Rage aan mij gegeven omdat die niet bij hem werkte, terwijl die bij mij juist wel heel goed aanslaat.

Bovendien maak ik nu volgens mij ook wel goede vooruitgang in m'n cut gewoon met goede voeding en extra cardio, dus zonder Dexaprine, het was ook meer als extraatje bedoelt.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En nog vind je het raar dat men een bepaald beeld van je hebt.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vertel eens wat je precies bedoelt, Jonko.

EDIT: Nee, laat maar trouwens, want ik geef er eigenlijk toch geen zak om wat anderen van me denken. :)

Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je hebt het over niks anders dan supplementen.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Hebben jullie na de fitness ook als je een Dextro neemt het net lijkt alsof je een Senzu bean opeet? 8)
    Is het verder overigens goed/chill om blauwe bessen oid door je kwark te nemen?

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik deed er altijd ene beetje ranja door. Net wat lekkerder om op te eten. Ik pak eigenlijk nooit dextro tabs, maar poeder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina