De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xperia S? :)

    [​IMG]
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kijk naast de bovengenoemde Xperia ook naar de HTC One serie. Zeer degelijk en enorm strak design :)
    En in tegenstelling tot de Xperia serie al Android 4.0 out of the box, met HTC Sense.
     
  3. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog geen 18 en alle providers vermelden dat bij het afleveren van het nieuwe toestel de bezorger identiteitskaarten controleert. Checkt hij alleen de naam en documentnummer of ook of de leeftijd niet één jaartje opgeschoven is?
     
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werkte bij Ben/T-mobile en daar werd je legitimatie echt ziek precies gecontroleerd. Alles moet PRECiES kloppen anders mag de koerier hwm niet afleveren. Wordt hij bezorgd door AMP?
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik zoek een mooi smartphone abbonementje, aangezien iPhones over het algemeen flink overpriced zijn kies ik liever voor een andere mobiele telefoon. Heb alleen ervaring met iPhones dus totaal geen idee waar ik moet kijken eigenlijk.
    Op Hi zag ik wel een paar leuke voor een redelijke prijs, maar wil eerst maar eens checken of iemand anders nog wat leuks heeft.

    Iemand een bazen abbonement? Maximaal rond de 30 euro per maand, liefst wat minder maar betaal graag wat meer als er iets positiefs bij komt. Ik sms/bel bijna nooit meer, zal nog minder worden met zo'n telefoon dus het liefst zo minmogelijk bel/sms en redelijk wat mb'tjes.
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben nog steeds super tevreden met de Galaxy S2, maar die is 'al' weer een jaar oud ;)
     
  7. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (nog) niks besteld dus zou het nog niet weten. Even tussen twee haakjes: ik ben zelf momenteel klant bij Ben met een abonnement (sim-only) en daar werd gelukkig niet moeilijk gedaan bij aflevering, al klopte de geboortedatum niet. ;)

    @Seh: Let wel even op dat je bij Hi het toestel huurt (d.w.z. einde contract moet hij terug) i.p.v. koopt. Heb je een voorkeur voor een bepaald OS? Android / Windows Phone?
     
  8. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Je geboortedatum moet ook kloppen. Niet alleen voor bezorging als je het via AMP doet maar ook voor aansluiting. Je zal al niet aangesloten worden als je geboortedatum niet klopt.

    Dat van Hi klopt wel maar aan het einde van het contract kan je het toestel kopen voor 15% van de marktwaarde op dat moment.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je huurt de telefoon niet, je least hem. Dat betekend dus ook dat je extra service krijgt, i.t.t. tot wanneer je iets huurt. De exacte getallen weet ik niet maar als je telefoon kapot gaat garanderen ze hem binnen ~12 uur vervangen of repareren.

    Zelfde geld voor Telfort.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    BTW, wie maakt een nieuw deel?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga de modellen eens bekijken. Weten jullie ook het verschil tussen de verschillende HTC One series?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De nieuwe iPhone4 van mijn zusje werd door Vodafone afgeleverd bij de buren.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zij heeft dan waarschijnlijk haar contract digitaal ingeleverd inclusief kopie van haar ID kaart.

    Het gaat je sowieso niet lukken, want een bedrijf wil hoe dan ook je ID kaart zien, ofwel een kopie ofwel aan de deur.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Al die kut nieuwe abonnementen met rare leaseconstructies, neem wel een sim only abonnement straks.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Toestel lease? Wtf, weer iets nieuws?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan moet je na bv 2 jaar 15% van de dagwaarde betalen als je het toestel wilt houden. Een constructie om je later nog eens te laten betalen.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lekker belachelijk weer.
    Zag het net al staan bij Hi!
    Neem aan dat alle providers dit invoeren?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het nog niet bij alle gezien, maar zal wel gebeuren. Mensen kopen toch al snel iets als je een uitgestelde of verlate betaling krijgt.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, dat is zeker belachelijk! |:- Ik wacht nog steeds op m'n Xperia S van Vodafone, maar ik hoop niet dat ze ook met deze troep komen. Eerst al kappen met onbeperkte data en nu dit gezeik weer. Telkens weer een nieuwe verrassing! :mad:
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    KPN komt weer met een onbeperkt internet zonder extra kosten.
    Deze kosten zijn al lang verwerkt in de idiote gsm lease.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina