Allereerst bedankt voor de vele (werkelijk tientallen!) invites die jullie me hebben gestuurd vanavond. Hartverwarmend en fijn dat jullie me erin proberen te krijgen, het lijkt alleen weer niet zo te mogen wezen.
Ik sta op het punt om met het hele Xboxracen te stoppen, juist omdat ik er zoveel plezier aan beleef. Klinkt paradoxaal, maar zo is het nu eenmaal.
Elke zondag en elke woensdag kijk ik er echt naar uit om met jullie te racen. Cleane races, steeds hoger niveau maar vooral hele leuke mederacers maken dat het toch een van de hoogtepunten van een week wordt. Collega's lachen erom, maar ik laat ze lekker lachen. Omdat ik steeds oprecht uitkijk naar die races heb wordt ik er behoorlijk chagrijnig van als het dan weer eens niet lukt om te joinen, juist omdat ik weet wat ik allemaal mis. Daarnaast (maar in veel mindere mate) steekt (ben soms best een beetje competitief ingesteld) het ook om te constateren dat ik zo in het eindklassement niet potten kan breken en meer voor de sier meerijd.
Ik snap er niks van . Al m'n poorten staan wagenwijd open, hackers kunnen met hele legers tegelijk naar binnenwandelen hier, maar simpel verbinding maken met wat andere Nederlands zit er niet in.
Ook nu zit ik weer met een behoorlijke chagrijnige kop achter m'n laptop te proberen om dit verhaal netjes te houden en te bedenken wat ik met de vrije avond moet doen. Alle alternatieven zijn op dit moment eigenlijk minder dan met jullie racen... Uit ervaring weet ik dat ook de rest van de avond er niet beter op wordt.
En daar ligt het probleem: woensdagavond en zondagavond staan tegenwoordig synoniem voor chagrijn i.p.v. plezier en dat is het me niet waard...
Klinkt dus tegenstrijdg, maar op deze manier beleef ik misschien wel meer plezier door het helemaal achter me te laten en intensiever iRacing te gaan doen (al zijn de deelnemers daar veel minder gezellig als jullie) dan elke avond voor niets netjes online te komen en te denken aan wat ik allemaal mis...
...kutinternet
Hoop dat jullie een fijne race hebben gehad, en dat Loyal de eer van team Koni hoog heeft kunnen houden. Voel me een beetje als Massa bij Ferrari, ik wil wel maar ik kan niet.
Laatst bewerkt: 4 apr 2012