1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ^^S.v.p. melden na de race +/- 21.15 uur. Dan kan er meegereden worden in de "verkenningsrace" voor woensdag 11 april (Mugello).

    Verder verzoek aan iedere coureur om nogmaals de reglemente door te nemen met nadrukkelijk het gedeelte over de vliegende start.

    Grt A.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ter aanvulling van de post van Asjemenou:

    info over de rollende start is te vinden bij (boven in de posts klikken) : 'Belangrijke info' > 'Sprint & Normal Races'
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Vet Alpha!

    Ik kom niet onder de 1:44 in ieder geval (clean, zonder die eerste bocht wijd te nemen)

    Net 1:44,171 clean.
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog samen online geraced met de DTM auto's vandaag?

    Gister hebben we een paar races gedaan waarin er problemen waren met de weergave van de liveries. Ik zag bij de andere auto's de standaard liveries, niet de eigen paints.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    dat is een bug die ik in alle cups wel eens ben tegen gekomen.
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    net hot lap gereden na 7 ronden 01:41,525 clean
     
  8. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we in de vliegende start-ronde nu naast of achter elkaar rijden ???
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @tracks, Nice. Maar dat is niet met -30% vermorgen neem ik aan?:)
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    B Tender :mad:
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Allereerst bedankt voor de vele (werkelijk tientallen!) invites die jullie me hebben gestuurd vanavond. Hartverwarmend en fijn dat jullie me erin proberen te krijgen, het lijkt alleen weer niet zo te mogen wezen.

    Ik sta op het punt om met het hele Xboxracen te stoppen, juist omdat ik er zoveel plezier aan beleef. Klinkt paradoxaal, maar zo is het nu eenmaal.

    Elke zondag en elke woensdag kijk ik er echt naar uit om met jullie te racen. Cleane races, steeds hoger niveau maar vooral hele leuke mederacers maken dat het toch een van de hoogtepunten van een week wordt. Collega's lachen erom, maar ik laat ze lekker lachen. Omdat ik steeds oprecht uitkijk naar die races heb wordt ik er behoorlijk chagrijnig van als het dan weer eens niet lukt om te joinen, juist omdat ik weet wat ik allemaal mis. Daarnaast (maar in veel mindere mate) steekt (ben soms best een beetje competitief ingesteld) het ook om te constateren dat ik zo in het eindklassement niet potten kan breken en meer voor de sier meerijd.

    Ik snap er niks van . Al m'n poorten staan wagenwijd open, hackers kunnen met hele legers tegelijk naar binnenwandelen hier, maar simpel verbinding maken met wat andere Nederlands zit er niet in.

    Ook nu zit ik weer met een behoorlijke chagrijnige kop achter m'n laptop te proberen om dit verhaal netjes te houden en te bedenken wat ik met de vrije avond moet doen. Alle alternatieven zijn op dit moment eigenlijk minder dan met jullie racen... Uit ervaring weet ik dat ook de rest van de avond er niet beter op wordt.

    En daar ligt het probleem: woensdagavond en zondagavond staan tegenwoordig synoniem voor chagrijn i.p.v. plezier en dat is het me niet waard...

    Klinkt dus tegenstrijdg, maar op deze manier beleef ik misschien wel meer plezier door het helemaal achter me te laten en intensiever iRacing te gaan doen (al zijn de deelnemers daar veel minder gezellig als jullie) dan elke avond voor niets netjes online te komen en te denken aan wat ik allemaal mis...

    ...kutinternet


    Hoop dat jullie een fijne race hebben gehad, en dat Loyal de eer van team Koni hoog heeft kunnen houden. Voel me een beetje als Massa bij Ferrari, ik wil wel maar ik kan niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Heb je het probleem al op het forza forum neergezet?

    Het niet kunnen joinen is 1 ding, maar wij zien jou helemaal niet terwijl je wel probeert te joinen. Vervolgens staat er dat je een in Party Lobby zit. Ik snap er echt niks van.

    Hoop dat je de hoop nog even niet opgeeft en nog even verder gaat zoeken naar een oplossing.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je bebt onlangs kunnen joinen toen ik hostte. Mischien is dat een laatste redding volgende keer. Dan moet jij als eerste joinen.


    Edit: ik kwam in de 2 heat op de achterkant van Bassiebaas. Hij wou de bocht wat strakker insturen leek het en ik wou hem wijd nemen. Zo kan ik met wat meer snelheid de bocht in maar ik zag Bassie niet goed. Ik had te weinig ruimte over en toen ging het fout. Sorry Bassie, echt stom.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  14. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de replay nog niet gezien, maar ik tikte in de race blauwhok aan in de 1e bocht in ronde 2.
    Nogmaals excuses, maar volgens mij was er lagg waardoor we ineens beide de muur in vlogen. Naar mijn idee tikte ik je lang niet zo hard aan.
    Ik had aan de voorkant 12% schade, maar achter 78% bodyschade.
    Afijn, daarna pit in geweest maar er was geen houden meer aan, gleed alle kanten op.

    Ben 2x door menno ingehaald 8)
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    @ flavour -30% vermogen stond inderdaad niet aan vond het zelf ook al vreemd. ik vond de rollende start goed gaan. het was een leuke race en ik kijk al uit naar volgende week
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ook, al is het maar dat we als het goed is dan in het eggie onze nieuwe bolide mogen gaan ophalen \o/

    Race vanavond ging heerlijk. Qualy netjes 8e. Sprints werd in 10e en 11e. Race werd ik 4e en da's beste tot nu toe. Ok, ok, er waren een aantal flinke crashes voor mij gebeurt O-) But still, plek goed behouden en de laatste 2 laps flink aan het knokken geweest met Asjemenou (kouwe bandjes) en volgens mij tracks die voor mij reden. Halverwege laatste lap smoothe actie al zeg ik zelf en zo toch nog 4e geworden.
    Of ik het volgende week kan halen, valt te bezien. oppas-centrale Surreallistic is on duty!


    PS: effe spammen, maar mensen die op zaterdag 14 april tussen 10 en 12 nog een 10-tal Ferrari's willen zien....
    www.grotezeelandmeeting.nl
    en check de aanmeldingen. Is bij de dealer in Goes. Zit zelf in de organisatie.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    de laatste 3 zijn nu maar random ingevuld, maar hoe hoort deze te zijn?

    [​IMG]
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Netjes gedaan Surreallistic, nu op naar een podium plek!

    Eerste race mocht ik op pole position starten, wat niet zo'n voordeel blijkt te zijn bij rollende starts! Had ik maar een paar honderdste langzamer gereden :+ Werd gelijk ingehaald door Denvan en Menno. Niet meer in kunnen halen, wel bij kunnen houden :)

    Tweede sprintrace was het oppassen geblazen en zat ik een paar momenten met 4 mensen als een blok aan elkaar. Daardoor ook wat lichte schade opgelopen, wat eigenlijk ook niet te voorkomen is dan. Uiteindelijk 8e geworden. Was voor GoPro Racing niet zo'n goede heat (8e en 9e)

    Derde race al snel Denvan voorbij gegaan. Toen wilde ik de pit in en gleed arnaud ineens weg, sorry voor het aantikken! (Volgens mij was je race al over ook)
    Toen zat ik in een zogenaamde sjas patat (wielerterm) en kon ik de race gemakkelijk als tweede afsluiten. Ben benieuwd naar de teamstand!

    EDIT:

    Laatste heat was Loyall laatste. Bassie zei overal 13e te zijn geworden.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  19. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    5e, 6e en 7e behoorlijk constant maar er had meer in gezeten. Aan de andere kant mijn verontschuldigingen voor incidenten in de 3e heat waar ik mogelijk bij betrokken was. Heb de herhaling nog niet gezien maar zoiezo verontschuldigingen aan Alpha bij de uit acceleratie van bocht 10 en 11 na de Mercedes Arena.

    Overall denk ik dat de opzet geslaagd is. Afgezien van de incidentjes hier en daar zal het niveau alleen maar stijgen.
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Iemand een screenshot van die kwalificatie tijden?
    Met zijn 4en binnen 0.050 had ik niet zien aankomen.

    Ik had zeker ook niet verwacht dat ik voor mijn teamgenoot zat.
    Menno heeft me goed geholpen met de juiste lijnen te vinden.

    Sprint 1; Goeie rollende start waar ik Nori inhaalde.
    In de laatste bocht van de eerste ronde maakte ik een foutje waardoor Menno het racetempo kon bepalen.
    Met moeite Nori van me af weten te houden.

    Sprint 2; Zoals gewoonlijk ben ik snel met inhalen en mag niet klagen dat ik daardoor weer eens won.

    Hoofdrace; Helaas kreeg ik een aardig tikje en hierdoor verloor ik per ronde 4/5 seconde.
    Laatste ronde kwamen Asjemenou en Surreallistic ook voorbij. Kon nog wel profiteren van Asjemenou zijn foutje.
     

Deel Deze Pagina