het is 2000 microsoft points per maand , maar je kunt op Ebay al 4200 punten vinden voor 36 euro.
Dus zoals Intraxz zegt zo'n 18 euro per maand als je even uitkijkt waar je de punten haalt.
edit:// ik heb al wel een nieuwe irritatie ontdekt op private servers. Als je al met 4 maten zit te spelen en er komen nog 2 bekenden in je room (zoals Antraxx en Exionche bijvoorbeeld ) Dan heb je als je een beetje aan het domineren bent 90% kans dat de 'andere' squad steeds elke ronde weer naar het andere team word gezet. Er is dus geen manier om je team bij elkaar te houden. Dus moet je aan het begin van elke ronde weer mensen gaan lopen schuiven... Beetje jammer
en nog een kleine iriritatie is dat ook al heb je 'random start map' op Yes staan hij na elke change in de map rotatie weer van voren af aan begint.
En nog een vraagje, kan ik ook instellen dat er een countdown is voordat de ronde begint? De DiCE servers hebben dit wel maar ik kan de optie nergens vinden.
En heel veel spelers hebben dat niet door dus die staan aan het begin van elke ronde een beetje te slapen.
Ik wil gewoon net als op de Dice server dat hij even aftelt terwijl iedereen al mag spawnen
edit2:// en is het nog niet eens tijd voor een volgend deeltje
Laatst bewerkt: 8 apr 2012