1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik schiet alleen als ik vrijwel zeker wat raak. Vooral in een tank moet je niet onnodig veel aandacht op jezelf vestigen aan het begin van een potje, alle choppers en engineers zijn sowieso al naar je op zoek dus hoe stiller hoe beter :+
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    M1911 tact. ;)
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ook maar eventjes in de server van Delph :)
    heeft er niemand (op dit forum) een server die rush EN CQ heeft? dat vind ik namelijk het fijnst
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  5. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost zon servertje per maand voor battlefield, 70 euro toch ofniet? wat is jullie ervaring ermee tot nu toe? en kun je maandelijks opzeggen.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    18 per maand, als je het goed doet.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Prijzen PS3:


    • 1 dag: €1,49
    • 7 dagen: €6,99
    • 30 dagen: €24,99
    • 90 dagen: €59,99

    Dus ongeveer gelijk aan dat, kan de 360 prijzen zo snel niet vinden.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is 2000 microsoft points per maand , maar je kunt op Ebay al 4200 punten vinden voor 36 euro.

    Dus zoals Intraxz zegt zo'n 18 euro per maand als je even uitkijkt waar je de punten haalt.

    edit:// ik heb al wel een nieuwe irritatie ontdekt op private servers. Als je al met 4 maten zit te spelen en er komen nog 2 bekenden in je room (zoals Antraxx en Exionche bijvoorbeeld :+ ) Dan heb je als je een beetje aan het domineren bent 90% kans dat de 'andere' squad steeds elke ronde weer naar het andere team word gezet. Er is dus geen manier om je team bij elkaar te houden. Dus moet je aan het begin van elke ronde weer mensen gaan lopen schuiven... Beetje jammer


    en nog een kleine iriritatie is dat ook al heb je 'random start map' op Yes staan hij na elke change in de map rotatie weer van voren af aan begint.

    En nog een vraagje, kan ik ook instellen dat er een countdown is voordat de ronde begint? De DiCE servers hebben dit wel maar ik kan de optie nergens vinden.

    En heel veel spelers hebben dat niet door dus die staan aan het begin van elke ronde een beetje te slapen.

    Ik wil gewoon net als op de Dice server dat hij even aftelt terwijl iedereen al mag spawnen

    edit2:// en is het nog niet eens tijd voor een volgend deeltje :+
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Leuke potjes gehad vandaag bij Delphiki in de server met antraxxx.

    Nu heb ik even een hele slechte vraag die ik eigenlijk niet meer mag stellen nu maarja :p : vlieg laatste dagen voor het eerst echt in jets en heb (eindelijk) flares vrijgespeeld, maar hoe gebruik ik die? :p
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    RB dacht ik

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Delphiki, een timer toevoegen zou wel iets zijn inderdaad. Al gevonden hoe dat moet?

    Vanmiddag echt vaak op de achterlijkste manieren dood gegaan, ging niet bepaald lekker. Sommige potjes conquest zijn wel aardig saai, je gaat soms echt maar van vlag naar vlag (zoals op Tehran Highway, deze map is op Rush wel leuk) en maakt net 10 kills. :9
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee , ik zie dat echt nergens staan bij de opties :/
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een quit is toch altijd een loss?
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wist ik niet, jammer dan!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het ook niet zeker hoor, maar dat dacht ik iig. Kan me niet herinneren ooit een win gekregen te hebben voor een potje waar ik mee stope of waar ik een disconnect had
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    quit ingame is inderdaad altijd een loss,
    maar als je quit in het "overzicht" (na elk potje tezien met k/d etc.) kan je na de update ook quitte.. is dit ook een loss? neetoch
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat zeker niet, dan is de ronde al voorbij
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    toffe update , maar erger me aan die quickmatch option en server browser.. je komt bijna geen normale game meer in! Wil je een normale dice server hebben ben je zo een 10 a 15 minuten aan het zoeken in f*cked up browser.. zit niet wachten op dit potje met honderden tickets wat uren moet gaan duren etc...
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoek de server en zet hem bij je favorieten. Dan hoef je niet meer te zoeken. Simpel toch?
     

Deel Deze Pagina