Fotografie [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 12 mrt 2012.

1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, vind ik dus ook :)

Wat vind je/jullie van de onderste hierboven?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vind de eerste foto niet heel erg vet. Over de eerste foto: Er zit te weinig sfeer en beleving in. Het vuur geeft net niet die extra +1 dan dat het zou moeten zijn. Misschien had ik er ook iets meer van verwacht, maar het heeft het niet voor mij. Srry Tom :eek:.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Versie via Flickr vind ik een stuk toffer trouwens, ondanks dat het vuur daar niet zo aanwezig is. Hoe dan ook, erg bruut.

4. JeePee

JeePee Guest

Ook sterk. Achtergrond is niet helemaal recht (check die rand aan de bovenkant) maar dat stoort niet op deze plaat. Vind het een goed portret :)

Deze nog van afgelopen trip:

Hang in there!

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik snap je wel een beetje. Het vuur is wat ielig en er zit weinig beweging in ofzo, alsof de big bang al geweest is zeg maar.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Portret shot vind ik echt nice!

De Facebook-vuur-foto vind ik zijn handen een mindpuntje: Combinatie van de pose op je flickr en het vuur van de Facebook pic zo echt vet zijn.

Maar dat is mierenneuken! Blijft een vette shoot i.m.o. :)

Over de 50d/60d/7d discussie: 7D wordt het voor mij denk ik :) Even sparen nog. Als ik zie hoe die autofocus icm de fps van de 50D een stap vooruit is tov mijn 500D is een 50D of 7D een mooie vooruitgang. :)

50D is voor 400 euro op te pikken en de 7D gaat voor 850 ~ 1100 de deur uit. Even prio's stellen en kijken of de 7D haalbaar is :)

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op je Flickr staat het zelfde portet, alleen kijkt het model daar wel in de camera. Vind ik persoonlijk een betere/ mooiere foto.

De foto met het vuur is gaaf al denk ik dat hij mooier was geweest als er links en rechts geen "lege" (vuurloze) ruimte was geweest. Wanneer over de gehele breedte vuur was geweest heeft de foto waarschijnlijk iets meer impact. Ik denk dat je dan wat minder het idee hebt van een "gemaakte setting".

Maar zeker nog altijd een mooie foto hoor. Doe het je niet na;)

Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Beetje pop-art achtig, i like!
    Alleen beetje jammer dat je van die banding lijnen ziet waardoor de gradient minder subtiel over komt, klote compressie ook altijd!
    Maar dat ligt natuurlijk buiten jou, ik vind hem vet!

Voor degene die hem nog niet voorbij hebben zien komen post ik hem hier ook nog maar.
    Gisteren in Antwerpen deze zwerver tegen gekomen en vond hem een prachtig karakteristiek gezicht hebben dus toen maar een foto gemaakt en ik ben erg tevreden over het eindresultaat.
    Ik vroeg me nog eerst af of het duidelijk genoeg over kwam of het een zwerver was of niet maar inmiddels toch wel genoeg bevestigingen gehad dat dat wel opvalt! :)

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sweet! Wat een details! NGC cover........ jaja...

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    @luuk, mooie foto , maar imo te steriel. De kleuren hadden wat grauwer, ruiger, viezer gemogen. Bij andere foto's van je ben je de kleurkoning en dat mis ik hier...de foto leeft niet, verteld geen verhaal wat je bij je urbex foto's wel vaak voor elkaar krijgt.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind juist het tegenovergestelde, enorm mooie kleuren :+

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik vind het misschien wel de beste portretfoto die ik hier tot nu toe gezien heb. Zo horen ze imo ook gemaakt te worden. Nice job! :thumbs:

13. JeePee

JeePee Guest

Doet me een beetje denken aan Corbijn idd

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vette foto idd. Zag niet gelijk dat het een zwerver was btw. Zag eerst de foto en toen de tekst.
    Zeker wel wat geld moeten geven of niet?

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de kadrering niet heel fijn wegkijken eerlijk gezegd.

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    :D:lol:
    Moeten niet, ben er naar toe gelopen en heb die foto gemaakt. daarna kort met hem gepraat of hij het ok vond dat ik die foto gebruik op het internet en toen 2 euro gegeven ofzo.
    Wat is er precies aan wat je niet fijn vind? nog niet zo veel ervaring met portretten in dit soort situaties dus ben wel benieuwd hoe het beter kan :)

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik vind het echt een goed gedetailleerde foto. Misschien als hij niet zo krap was en uit het midden zou je een betere foto hebben.

De foto doet me een beetje denken aan een foto gemaakt door iemand die ik volg op Flickr.

street portraits of strangers / portrety uliczne nieznajomych by Dariusz.Majgier.pl, on Flickr

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had hem zoals GZDR zegt wel wat wijder willen zien. Nu is het inderdaad een foto van een man met een goede kop, maar daar leunt het ook iets te veel op, wil meer context zien of iets van jouw inbreng zeg maar. :)

19. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mm, zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. nice :)

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeer knap gedaan!

Deel Deze Pagina