De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lees nu op Nu.nl dat ze ook weer achter Immers aan zitten?

Lijkt mij ook geen verkeerde keuze. Het is natuurlijk geen Kuijt maar hij zal ook niet zoveel hoeven te verdienen en misschien kan hij nog wat opleveren (geen idee hoelang zn contract bij ado nog loopt)

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij willen ze Immers halen als vervanger voor Bakkal. Voor de 10 positie.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Probeer dan Schøne te halen. Is een stuk beter dan Immers en een compleet andere speler.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En transfervrij toch?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Schone willen ze ook, maar denk niet dat hij komt. Veel te veel interesse voor hem zowel in Nederland als buitenland.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat Kuyt wel meer heeft bewezen dan een Guidetti, no offence, maar Guidetti komt net kijken, heeft een hele goede periode gehad, maar meer ook niet. Laat hem eerst maar wat jaren goed voetballen.

Kuyt is niet mijn favoriet, maar nut heeft hij voor ieder team waarin hij speelde wel gehad natuurlijk. Kuyt is een meer dan prima spits voor Feyenoord, ook nu nog.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het lastig om Guidetti af te rekenen op de wedstrijden waarin hij onzichtbaar is. Als je namelijk 0,0 aanvoer hebt omdat Cabral en Schaken een off-day hebben is het als spits nogal lastig om je te profileren.

Verder vind ik het een schande als spelers als Fernandez in de basis komen te staan. Is van het niveau van Excelsior, maar meer ook echt niet. Zeer matige aanvaller imo.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    AS

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi dat Sigthorsson een helft mee kan doen. Ik hoop trouwens wel dat De Jong op de bank zal zitten en dat Janssen in de basis staat naast Anita en Eriksen.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, als Janssen deze lijn doorzet, gewoon het middenveld intact houden.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tot nu toe doen ze het bij Ajax beter met spelers die terugkeren van blessures dan bij bijv. AC Milan. :+

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi dat Sigi een helft mee kan doen, kan zeker het verschil maken.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eens hoor, maar weet niet of Kuyt momenteel nou nog een verbetering is t.o.v. Guidetti, dat was meer m'n punt. Maar als vervanger is er eigenlijk geen betere denkbaar, realistisch gezien. Ik zou het wel mooi vinden. Altijd als routiniers van dergelijke status terugkeren. Hoe zeer ik Von Bommel ook haat, ik zie hem graag terug in NL. Alleen maar goed voor het voetbal hier.

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een ontwerp gemaakt voor een vlag (100cmx70cm)
    van Real Madrid.

Het is bedoeld voor aan de muur van mn slaapkamer.
    Nu zoek ik eigenlijk een zo goedkoop mogelijk bedrijf die dit voor mij kan drukken.

iemand enig idee waar dit kan?
    http://www.digitransfer.info/vlag-bedrukken heb ik niet echt goede recenties over gelezen

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  17. Seh

Seh Guest

Het is niet afrekenen, ik vind dat Guidetti het uitstekend doet, beter kan bijna niet voor een 19-jarige zijn eerste echte profjaar. Maar ik ben er van overtuigd dat Kuyt nog meer kan brengen dan hij. Of in ieder geval evenveel. En dan bedoel ik geen hattrick tegen Ajax, maar gewoon een goede spits zijn voor Feyenoord.

und:

\o/

Wie had dat gedacht, dat Vlaar dat nu nog kon zeggen?

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2012
  18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Mooie woorden, maar ik verwacht dat ze uiteindelijk niets betekenen.

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou zeggen, Siggi erin begin 2de helft en Boerrigter erin brengen 60ste minuut. Greg vanaf begin erin en 70ste minuut eruit voor Ricardo.

zal je zien hoe duur die rode kaart van Guidetti dan blijkt. Als hij zijn shirt aanhield zou Feyenoord nu derde staan.

Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  20. Seh

Seh Guest

Want? Heerenveen-Ajax en AZ-Twente zijn woensdag ook. Van Roda winnen en je pakt sowieso winst punten. Van AZ thuis win je ook, je hebt tot nu toe alle toppers thuis gewonnen. De enige waar ik minder vertrouwen in heb is Heerenveen uit en daar moet je gewoon schijt hebben en flink op de eigen 16 hangen om te counteren met Usain Schaken en Cissé. :+

Als je er van uitgaat dat je nog 1 potje verliest zit het kampioenschap er niet meer in, maar een top 3/4 plek moet te doen zijn.

Elke club heeft zulke wedstrijden, Ajax stond 2-0 voor thuis tegen NAC (?) om 3 minuten later met 2-2 gelijk te staan bij het laatste fluit signaal. 8) En dan had Ajax weer 2 punten meer gehad.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2012

Deel Deze Pagina