De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Als ik kijk naar programma van PSV, dan gaan zij het eerder redden.

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
  3. Seh

Seh Guest

Kans voor Feyenoord dus. Twente heeft een goed middenveld en bij Schalke weet ik niet wat er rondloopt op 10. Ajax heeft met Eriksen ook een goede 10. Feyenoor heeft er geen, dus er is een kans. :cool: Tevens heeft Feyenoord Mr. Yellow. _O_

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Eriksen zie ik (nog) niet vertrekken, ook niet na een ijzer sterk EK. Dus wat we met Schöne aanmoeten weet ik ook niet. Niet goed genoeg voor Ajax imo. En we hebben genoeg aanvallende middenvelders die Eriksen kunnen opvangen met Serero, Lodeiro, Aisatti en Klaassen. Fischer zou er ook kunnen spelen. Maar het is afwachten wie van dat lijstje blijft en wie er vertrekt.

Toch hoop ik dat Ajax Lodeiro laat bijtekenen, vind het echt een geweldenaar die geen goede kans krijgt, of het moet in de spits of rechtsbuiten zijn.
    [yt]QifWgeha8UM[/yt]

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt gewoon Schalke hoor. Mooi salaris erbij en hij zit al in de auto naar Duitsland.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zie ik ook niet in Nederland blijven.

Begin wel de kriebels te krijgen voor de laatste wedstrijden. Veel mensen lopen altijd wel te zeiken dat we een Mickey Mouse competitie zijn, maar veel liever 6 teams die nog kampioen kunnen worden dan wat ze bijvoorbeeld in Spanje hebben met Barcelona en Real.

Elke wedstrijd gaat nu tellen en het zal zeer spannend worden wie er uiteindelijk kampioen is. Kan niet wachten tot morgen. Dit is wat voetbal zo leuk maakt, de spanning.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Toch is het ook na morgen nog niet beslist. Wat er wel kan gebeuren is dat in de komende 2 weken teams definitief gaan afhaken.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar het zal wel weer duidelijker worden. Maar beslist zal het zeker nog niet zijn, ik denk dat het pas met de laatste wedstrijd echt beslist zal zijn. Maar elke wedstrijd die gespeeld gaat worden zullen de kansen verschuiven en teams afhaken.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Klote, dat Juventus en Ajax min of meer tegelijk spelen. Dat wordt dan maar twee schermen aanzetten.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Erger me dood aan Heerenveen. Al die verhaaltjes dat ze er vol op gaan knallen tegen Ajax en dergelijke..

Waar waren die fucking uitspraken toen ze tegen PSV moesten? Zo sneu.

11. Seh

Seh Guest

Nou, tis wat!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :emo:

Gaat mij er meer om dat ze doen alsof de wedstrijd tegen Ajax de belangrijkste van het jaar is, terwijl PSV mij toch een grotere concurrent lijkt momenteel.

13. Seh

Seh Guest

Wat moeten ze dan zeggen? ''Nou ik weet niet hoor, ik hoop dat we met 0-0 naar huis gaan. Tegen PSV was het allemaal wel heel eng. Tegen Ajax hoop ik dan ook dat we gewoon de nul houden, dan maar niet scoren. Vooral ook voorzichtig, want straks schop ik Erisken geblesseerd, dat moeten we ook niet hebben. ''

Het is gewoon het standaard riedeltje dat elke club afsteekt als ze tegen Ajax moeten.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het ook niet raar dat ze het zeggen over de wedstrijd met Ajax , vind het alleen vreemd dat ze zulke dingen niet zeiden voor de wedstrijd tegen PSV (en ze speelde ook niet alsof ze er alles aan gingen doen).

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    We zullen zien.

16. Seh

Seh Guest

Snap ik wel, je bent gewoon een beetje zenuwachtig! :+

Als Ajax geen kampioen gaat worden gaan ze nu punten verspelen tegen Heerenveen, anders denk ik dat ze het wel worden. Ik vind het toch wel bizar die reeks van Ajax nu, toch wel knap na zoveel tegenslagen. Ik vind De Boer nog steeds niet een hele goede trainer, maar als hij 2 jaar achter elkaar kampioen dan moet ik mijn mening misschien bijstellen. Al is het ook meer de onkunde van andere (met name PSV) natuurlijk.

No shit!

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk is Frank een goede trainer. Ajax kan zich geen betere wensen.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

19. Seh

Seh Guest

Ik vind hem tactisch nog niet echt goed en kan mij nog een tijd herrineren dat hij maar vast bleef houden aan Janssen bijvoorbeeld. Die toen perongelijk uitviel en toen begon het te lopen. :+
    In het begin van het seizoen deed De Boer mij enorm denken aan Been, maar dan met een (veel) betere selectie.

Maar als persoon is hij zeer zeker de juiste trainer voor dit Ajax.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar baseer je dat op? Volgen mij was het tegen PSV thuis ook strak uitverkocht en werd daar vooraf bij Heerenveen ook al met termen als 'wedstrijd van het jaar' gesmeten

volgens mij zie jij het nu alleen meer omdat je wel het nieuws waar Ajax in voorkomt allemaal onder ogen krijgt en minder geneigt bent nieuws over Heerenveen - PSV te lezen :+

Zijn er nog meer XBW'ers in het Abe morgenavond?

Deel Deze Pagina