De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Paar bizarre (maar leuke :+) feitjes: PSV heeft voor vierde keer op een rij een uitduel verloren en heeft in de 2de seizoenshelft geen enkele uitduel gewonnen.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kut Siemenn ahaha :lol:

3. Seh

Seh Guest

Guidetti was echt pure bagger vandaag. De rest was ook niet best en Bakkal had wel een goaltje mogen maken na 3 of 4 kansen. :'-(

Gefeliciteerd Ajacieden.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben gewoon een actieve poster daar, best erg toch 8)..

:'-(

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dankje \o/

Maar hee nog 5 wedstrijden te gaan he ;)

Triest, maar ik denk eerlijk gezegd dat andere fansites net zo zullen reageren.

Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe komt het eigenlijk dat Guidetti nooit meer de man die hij voor de befaamde 2e gele kaart was is?
    Of tenminste ik hoor de laatste tijd vrij weinig van hem, terwijl hij eerst echt beest was.
    Wel zuur voor jullie, had je vandaag gewonnen stond je gewoon 3e. :eek:

Ja dan al helemaal, een permanente ban.. :emo:

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Noord Korea is er niets bij. Die admin trekt voor het gemak even de conclusie dat jij voor Ajax bent, terwijl je een actieve poster bent?

Ik kan het gifje overigens wel waarderen. ;)

8. Seh

Seh Guest

Had je kunnen verwachten Siemenn. Die websites worden vaak gemod door eencellige semi hoolies. :)

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Siemen moet ze niet zo hard trollen :+

Ik vind die .gif echt geniaal, lijkt wat op Tiësto achter de draaitafels. :9

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wat een heerlijke maar dan ook heerlijke avond _O_

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh mijn reactie ging eigenlijk over deze speelronde. Mijn eerste officiële reactie:)

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Beetje jammer dat we niet in staat waren om 1 goal te maken bij Roda. Mocht PSV dan als door een klein wonder winnen zaterdag, kon EL ons al bijna niet meer ontgaan, nu is het nogsteeds afwachten.

Ben blij dat we bijna van Bakkal af zijn, wat een slap wijf zeg. En als Schaken eruit gaat, noot Fernandez brengen Ronald. Dan nog liever een uit vorm zijnde Cabral, die Hempte in de thuiswedstrijd helemaal draaierig speelde. Had misschien goed geweest voor het vertrouwen.

Maar, we zijn een plek gestegen :D

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, dat is altijd zo voor het Fries volkslied

No. :mad: Dat hoort zo!

klopt, nog nooit zo'n doodse sfeer meegemaakt. Na 3 minuten was de wedstrijd verpest door die 100% terechte rode kaart

Dan zit je wel even chagrijnig op de tribune kan ik je vertellen. Vroeg achter komen is geen ramp, dat komt soms de sfeer zelfs wel ten goede, maar na 3 minuten met 10 man staan en Narsingh op moeten offeren is toch wel wat anders.

Al denk ik niet dat Heerenveen met 11 man gewonnen zou hebben, de eerste minuten liepen ze al duidelijk achter de feiten aan, zou weer typisch zo'n wedstrijd worden waar het middenveld gaat lopen zoeken en zwerven en de aanval er dus amper aan te pas komt.

Was eigenlijk nog blij dat de ajax-supporters met z'n allen nog wat sfeer maakten waardoor de Heerenveen aanhang zich af en toe ook wel moest laten horen want anders was het echt een rouwstemming geweest.

Zo jammer dat de wedstrijd door zo'n domme pass van Gouweleeuw (die dacht volgens mij echt dat hij door Aissati heen kon passen :'-( ) al zo vroeg om zeep was, had me echt verheugd op een spannende wedstrijd.

Er zat ook totaal geen vuur meer in na de rode kaart, Dost en Djuricic met name lieten meteen het hoofd al hangen

Maar goed, ik troost me maar met de gedachte dat het wel een heel goed avondje voor Ajax was.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik snap niet waarom die keeper op die manier inkomt....Als zou een veldspeler zo inkomen was het al rood geweest, laat staan het ontnemen van een scoringskans.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die Dost liep me er toch een partijtje chagrijnig bij, die had er na 3 minuten al geen zin meer in...

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Omdat het niet zo'n hele goede keeper is :+

Klopt, hij kijkt eigenlijk altijd wel chagrijnig maar hij en Djuricic hebben echt de eerste helft geen ene ruk meer gedaan. Pas nadat ze in de rust op hun flikker hadden gekregen kwam er weer een beetje beweging in. Geld trouwens in mindere mate ook voor Assaidi en Kums

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vond Tyton trouwens niet erg overtuigend gisteren...

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    KUT-KUT-KUT-KUT NAC!

Stelletje fuckin' luie honden. Beetje op de counter gaan spelen als je thuis speelt. Karelse, pak je spullen en ga terug om de F'jes te trainen van FC de Lamste. Neem je rommel ( Boukhari, Kolk, Zonneveld ) mee. Gadverdamme wat ben ik hier ziek van.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel het mooiste doelpunt van de dag gemaakt :+ dat telt toch ook voor iets?

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zaterdag nemen ze revanche voor jou ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina