Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow wat waren er weer een kneuzen vandaag in de sportschool. 3Gastjes van max 70 kilo , ieder met een bodybelt om een heel uur lang alleen maar biceps en triceps trainen :emo:.

2. Seh

Seh Guest

Dat zijn de mooiste. _O_

Of van die gassies die dan samen gaan, met evenveel gewicht de oefeningen doen en dat het dan voor 1 van die 2 veel te zwaar is.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dyo, ga je inmiddels al niet zo lang naar een gym dat je die gasten gewoon negeert?

Van die iele figuren met handschoentjes...idem dito

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja het was vandaag behoorlijk rustig in de gym en die gasten stonden heletijd in de buurt v van me te trainen, dus het viel wel op:+.

En ofc hadden ze handschoenen.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik moet ook altijd wel lachen omdat soort figuren met die handschoentjes, maar krijg zelf ook best last van me handen tegenwoordig. Vooral met sommige oefeningen zoals deadliften krijg ik flink last van dat plekje net onder m'n vingers. Ga daardoor soms ook niet tot het uiterste met die oefeningen.

6. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    houd je de stang verkeert vast

Bovenste is goed, onderste fout

Wat er gebeurt als je het onderste doet is dat je vel fijn wordt geknepen tussen je hand en de stang.

7. Seh

Seh Guest

Maat waarmee ik ga heeft al na een week handschoenen gehaald, zijn handen gingen er gewoon open van. Tevens is het wel wat schoner, gezien iedereen met zijn pikhanden aan die dingen zit. :+ Maar ik vind het maar zwaar klote met handschoenen, afentoe nog iets dat lijkt op een wondje maar er zit nu een heel dun laagje eelt die alles goed houdt.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee je moet huidplooien pakken en deze dan opmeten. Als je deze dan gaat indrukken met de meter, krijg je een vertekend beeld.
    Het moet er op staan, niet er doorheen drukken.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ah ke. Dan is t gewoon goed gedaan :) 14% dus

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ah vandaar dus, tnx :thumbs:

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Straps kopen, zijn zo handig

12. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sport sinds een maandje bij een simpele Health City, maar voor mezelf vind ik het een fijne sportschool. Het is niet dat ik alleen maar aan krachttraining doe; ik kom er ook om af te vallen (1,84 m en 110 kg). Ik ben nu zo'n zes kilo afgevallen en ik ben natuurlijk nog lang niet klaar! :)

Ik heb nog niet echt veel verstand van alle methodes, oefeningen, begrippen etc. van krachttraining, maar ik weet wel dat het faal is als je twee ventjes van 14 zonder spieren ziet bankdrukken met 5 kg aan elke kant en dat ze na 2x10 beginnen te praten over dat hun spieren zijn verzuurd en dat ze straks niet moeten vergeten om hun proteïne shake en creatine in te nemen... :p

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het creatine gedeelte is beetje overbodig, maar wat is er mis met de rest?

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja je moet toch ergens beginnen. Ik begon met bankdrukken met een lege stang.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maar niet meteen met shakes enzo

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat ze echt wel meer gewicht aankunnen. En ik sport daar met een goede vriend van me die zo'n anderhalf jaar ontzettend veel traint, dit is zijn foto:

Niet om op te scheppen hoor, maar m'n vriend vertelde tegen me dat het onzin was waar die gastjes het over hadden. Dat zij helemaal geen creatine nodig hebben. Maar goed, het maakt mij niet uit, ik heb er weinig verstand van en ik vond het wel grappig om te zien. :p

En ik doe ook maar 12,5 kg aan beide kanten. Je moet ergens beginnen, iedereen is zo begonnen. :)

Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  17. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ook, weet nog dat ik 30kg ging proberen en het niet meer omhoog kreeg na 2x *)

18. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel kg doe je nu? :)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Creatine is, zeker in zo'n vroeg stadium compleet overbodig ja. Echter is proteïne toch wel een must voor mensen die serieus trainen.
    Evenals een goed voedingsschema n
    niet om heel lullig te zijn maar die vriend van je is anders ook niet echt groot of gespierd, alleen staat hij heel droog waardoor elk beetje spier te zien is.
    Wel heeft hij gelijk wat de creatine betreft.

Begon zelf ook met lege stang om de oefening onder dr knie te krijgen met juiste techniek.
    Heb ik nu alleen maar profeit van.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Enge ecto.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina