De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Mertens is ook zwaar door de mand gevallen dit seizoen. Enige wat die gast doet is naar binnentrekken en schieten. Verder is het een gefrustreerd ventje en matennaaier. Vreemd ook: in die bekerwedstrijd tegen Heerenveen speelde hij vanaf rechts, dan denk je dat hij daar wel buitenom kan en voorzetten geeft, maar toen kon hij gewoon echt niks. Hij gaf geen voorzet of wat.

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Eens, alhoewel hij voetballend echt abominabel slecht is. Een van de slechtste in de Eredivisie.

3. Seh

Seh Guest

Boeiend, gewoon weg knallen.

Strootman, kut vent toch ook. Wel grappig dat PSV. :lol: Op het oog allemaal goede voetballers halen, maar Matavz valt door de mand, Wijnaldum als veredelde rechtsbuiten die niets presteert, Mertens die het in het begin uitstekend deed maar nu echt helemaal niets uithaalt. Alleen Strootman vind ik wel echt een goede, alleen moet hij nog leren net als Van Bommel niet zo veel kaarten te pakken maar toch smerig te zijn. :+

Lekker 25 miljoen+rente terug betalen. Succes. \o/ Weet niet precies hoelang de contracten zijn van al die aankopen, maar deze zomer ga je er geen met uber winst verkopen behalve Strootman denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2012
  4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Beter dan Mulder en Vermeer heb je niet zoveel voor nodig, dat ben ik op een brakke zondagochtend ook :9

Tyton vangt ook niets aan hoge ballen en stompt alles raar weg/omhoog

Vind 'm, sinds z'n comeback, niet veel beter presteren dan Isaksson.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Sowieso zijn Mertens en Strootman bij utrecht echt heel erg de hemel ingeprezen en zag dit ook wel een beetje aankomen. Daarom hoop ik ook dat bertje verstandig is en niet met Strootman gaan spelen maar volgens mij is die wel erg gecharmeerd van hem.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eens. Niks mis met Tyton.

Strootman :emo:

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ze kunnen toch zingen in eindhoven. Lekker kuipers uitschelden.

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet waarom die supporters telkens:'Kuipers, je moeder is een hoer' zingen.. Alle beslissingen die hij neemt zijn begrijpelijk.

Hahha, dit is toch heerlijk :D:D

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Omdat ze achterstaan en een ruggengraat van niets hebben, daar in dat Eindhovense :D

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik bij ado ben heb ik ook altijd het idee dat ze genaaid worden. Dus dat gevoel kan ik wel begrijpen.

11. Seh

Seh Guest

:emo: Dat is toch juist 'slim'? Lekker de scheids onder druk zetten.
    De scheids gaat sowieso compenseren de tweede helft, heb ik in De Kuip vaak genoeg mee gemaakt. :)

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als PSV niet wint zijn ze eigenlijk 'klaar' ze kunnen er dan alleen nog voor zorgen dat ze Heerenveen/Feyenoord niet in de Europa League laten door 5de te eindigen. Gek seizoen.

Maar als AZ wint moet Ajax weer hopen op Feyenoord (er van uitgaande dat Ajax nog minstens 3 verliespunten lijdt)

Laatst bewerkt: 14 apr 2012
  13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    True, je gaat automatisch mee met de sfeer

Het is fucking triest als de scheids niks fout heeft gedaan. De enige keer dat ik dat ook zong was tegen Real Madrid dit seizoen (alhoewel het toen Puta, puta puta was :p).

Laatst bewerkt: 14 apr 2012
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar scoort veel in de belangrijke wedstrijden. Als het nu allemaal tegen VVV, Excelsior of de Graafschap was.

Vooral zo doorgaan, dan gaan er een aantal het einde niet halen :thumbs:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    En Ajax - Twente, de grensrechter..

16. Seh

Seh Guest

Zo, nu zappen naar EL2. Ik houd het voor gezien, homeboys komen zo hier hangen jwz.

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was vooral achteraf voor mij, want ik kon niet echt zien of het buitenspel was.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die commentator krijgt wel een heel raar hoog stemmetje bij die goals van AZ trouwens8)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaan we weer. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina