Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jeej, het cutten werpt z'n vruchten af. Ik ben zo'n 4% in vet gezakt, zit nu op 14.1 en ik ben ook wat spiermassa aangekomen. :D

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Wat doe je er zoal voor?

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Minder zout, meer eiwitten minder koolhydraten minder kcal en meer cardio :)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat dus.

De voeding heb ik precies uitgevogeld in een voedingsschema, waar ik het op de vorige pagina al over had. Alleen heb ik nu het advies gekregen om nog lager in koolhydraten te gaan dan ik nu al doe. Ik zit nu op 40/40/20 qua verhoudingen calorieën uit eiwitten/koolhydraten/vetten en er was aangeraden om naar 50/30/20 te gaan of 40/30/30 of 45/30/25. Maar dan wordt het wel moeilijk hoor. Dat wordt gewoon onpraktisch eigenlijk. Als ik thuis ben is dat nog wel te doen op zich, alleen als ik naar school moet dan is brood toch meestal wat je eet en dan kom ik gewoon aan wat meer koolhydraten. Ik vraag me ook af of zoveel eiwitten wel nut heeft.

Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Koolhydraten zijn idd beste boosdoeners en het zit ook in heel veel dingen wat je gebruikt om je aan je kcal te komen.

Denk aan brood, pasta's maar ook aardappelen etc.
    Had laatst gesproken met iemand die kompleet koolhydraat vrij diëten.
    Als ontbijt am ie dan bv Gebakken ei met spek, maar zonder brood etc.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eiwitten gewoon je lichaamsgewicht x 2,5-3,0 en niet in verhoudigen meenemen. Vervolgens dat aantal kcal van je behoefte aftrekken en de rest verdelen waarbij gezonde vetten en de betere koolhydraten voorrang krijgen boven de rest :)

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Heb net eens berekend wat ik als ik normaal vreet op een dag uitkom qua kcal: 2823. Volgens de Excel-sheet van Burn the Fat feed the Muscle heb ik 2854 kcal per dag nodig om te bulken. Hoezo eet ik dan veels te weinig? Valt toch wel mee dan toch?

Wat doe je qua cardio?

Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  8. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Is een schatting he, als je niet aankomt betekent meer eten.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Cardio is gewoon tot je een te kort van 500kcal hebt gecreëerd. Ongeveer 20 minuten meestal.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ik denk dat ik wel een voedingsschema ga bouwen, met wat extra kwark, havermout, walnoten en een extra shake. Voorderest even m'n fitnesschema ombouwen in oa. 3 setjes van 6-8 reps. Ik zit nu op 81kg, met een vetpercentage van 12,4% (3 maanden geleden gemeten oid..), ben iig wel rond de 8kg aangekomen sinds begin dit jr.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ook noten in m'n voedingsschema staan, maar wel met mate natuurlijk, voor de goede vetten. Alleen zijn die noten nogal gevaarlijk, want ik eet ze snel teveel. :p Ik heb laatst een halve zak amandelen gebuffeld en zo doe ik het ook met doppinda's. :p En nu heb ik macadamia's gekocht (hmmm) dus dat wordt helemaal oppassen. :p

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ja ik heb nu ook walnoten gekocht, vind ze superlekker! Maar 4 noten in een pot kwark kan verder niet zo heel veel kwaad lijkt me of zijn die dingen per noot zo erg voedzaam? En Gdzr, je moet toch altijd maar max. 20min cardio doen? Waarom ookalweer?

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is er serieus niks wat je zelf kan bedenken? Bedenk is wat het effect van veel cardio zou kunnen zijn.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Gast, ik vraag het gewoon. Als ik het wist had ik t niet gevraagd.

15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    google het dan ff, of denk logisch na

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
  17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Bij teveel cardio ga je spieren ipv vet verbranden. Daarnaast werk je dan ook eerder aan je conditie. Gewoon heel je bak vol noten mikken en eten.

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Thanks man!

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Meld je aan op DBB (forum.dutchbodybuilding.com) en lees de stickys over voeding en training en dan kom je wel een heel eind.

20. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Joh je wil niet weten hoevaak hij daar al naar toe gewezen is :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina