1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    Zo raar. Ik kreeg niet die "proceed to checkout" knop te zien. Hier op mijn afstudeeradres wel :confused:
    Zo maar even bestelling er doorheen halen

    Of kwam dat omdat ze even niet open waren ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dus hij doet het nu?
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja, alle knoppen zijn er nu :9
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Haha okee beter :D dacht al hele tijd, wat bedoelt hij nou net alsof het zo moeilijk is xD
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe de fuck weet google mijn CC gegevens zonder dat ik die ooit heb ingevuld? :emo:
    Bijna beangstigend. Maar wel besteld nu.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Krijg je een mail van soccertriads wanneer je bestelling wordt verzonden? 3 april besteld maar staat al enige tijd op 'order completed'..
     
  7. SoccerStar

    SoccerStar Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit normaal?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik moest ook voor een bestelling van 60 Euro 30 Euro verzending betalen. Verzendkosten zijn gewoon (relatief) veel.
     
  9. rutgerlam

    rutgerlam Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand op het forum die handelt in deze shirts?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, maar wat is het probleem met 9football? :)
     
  11. rutgerlam

    rutgerlam Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betaal je daar voor een shirt + verzending?

    Ik wou er een klein handeltje in beginnen, maar wil eerst even rondvragen aan mensen die daar ervaring mee hebben hoe dat in z'n werk gaat en of het niet te veel risico met zich meebrengt.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geen risico, en de prijzen kan je in de OP vinden, ook op de vorige pagina zeggen ze er wat over :).
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ook al aan gedacht. Echter varieert de verzending echt enorm, soms 2 weken, soms 3. Als je dan mensen hebt die een eigen opdruk willen kan je slecht klandizie krijgen door wisselvallige levertijden. Tenzij je het risico wilt nemen veel shirts al in te kopen?!
     
  14. rutgerlam

    rutgerlam Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een klein jaar geleden een keer een proefje gedaan. Heb een shirt van Messi en Ronaldo op marktplaats gezet en gewoon afgewacht of er vraag naar was.
    Kreeg een stuk of 10 mails, dus ik denk dat je kleine kans hebt dat je met een shirt van Messi/Ronaldo blijft zitten.
    Maar bij vele andere spelers heb je natuurlijk de kans dat je er wel mee blijft zitten.

    Ik las bovendien een aantal weken op een forum dat sommige verkopers in Thailand/China het ook goed vinden als je ze gewoon direct doorverkoopt. Zeg maar dat iemand uit NL bij mij besteld en dat ik bij de Thaise webshop besteld en dat de webshop het gelijk naar diegene stuurt aan wie ik het heb verkocht. Nu kan ik het desbetreffende forum echter niet meer weer vinden, maar ze hadden daar een term voor.. iemand die deze term weet?
     
  15. SoccerStar

    SoccerStar Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    SoccerShirtStore is uiteindelijk toch qua verzendkosten beter dan 9footbalshirt? Of je moet er telkens één bestellen, dan is 9footbalshirt goedkoper.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Qua verzendkosten is 9footballshirt zeker niet de voordeligste. Maar de kwaliteit is gewoon erg goed en het kopen makkelijk.
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Het invoeren van nepmerkkleding is maar in beperkte mate toegestaan en bovendien alleen als het redelijkerwijs kan worden aangenomen dat het voor eigen gebruik is.

    Zo wordt het bijvoorbeeld toegestaan voor mensen die in Turkije op vakantie zijn geweest om maximaal (ik dacht)3 stuks kleding in te voeren.
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij noem je dat dropshipping.
     
  19. milandiego

    milandiego Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thesoccershirtstore.com

    Mensen help alsjeblieft!

    Ik heb een AC Milan kit besteld bij Thesoccershirtstore.com en via bank buitenlandse betaling geld overgemaakt, het ordernummer er netjes bij gezet in de beschrijving van de betaling en alles goed en correct ingevuld en daarna nog de e-mail naar het payment adres van hun gestuurd echt alles.

    Vriend van me heeft er kit van Real besteld precies hetzelfde en allebei rond dezelfde datum besteld. Alleen we hebben nog steeds geen e-mail of iets gekregen van dat de betaling is ontvangen en de bestelling in werking is gezet. Heb al 2 maal een mailtje gestuurd via de site om ernaar te vragen maar tot heder daad nog geen antwoord hierop gekregen.

    Het geld is er al af bij ons en we hebben vorige week al besteld.
    Heeft iemand ervaring met deze site en er ook op deze manier besteld ( moet haast wel want met moneybookers kan daar niet meer ).

    Ik hoor graag van jullie!
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    HEB EENS GEDULD!

    Volgens die site kan het 10 tot 28 dagen duren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina