De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Newcastle had toch 7.5M over voor Pieters? Hadden ze meteen moeten doen. Willems speelde echt goed tegen AZ trouwens.

2. Seh

Seh Guest

Die Willems komt er wel denk ik, is pas net 18 en die fouten die bijvoorbeeld tegen Feyenoord maakte gaat hij niet nog eens maken.
    Je kunt niet inhoudelijk reageren he? Geeft niet, maar lees dan gewoon mee.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja zoiets, maar Fred Rutten wilde dat absoluut niet. Kan ik ook wel begrijpen, want Willems heeft iedere wedstrijd kramp en kan het (nog) net niet aan. Begint wel beter te worden, en ik weet zeker dat het echt een goede speler wordt. _O_

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind schone nou niet zo bijzonder. Had het meer iets voor Twente gevonden om hem op te pikken. Voor feyenpord had het wel een goede geweest als vervanger voor bakkal.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wel mooi, want we hebben nog een linksback nodig in Nederland. :+

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is altijd een fijne speler om erbij te hebben. Zeker voor PSV, nu Toivonen en Labyad weggaan. Dan heb je alleen nog een (falende) Wijnaldum over voor de aanvallende posities op het middenveld. ;)

Ook voor Ajax 'achter' Eriksen.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zal Janssen dan toch naar Vitesse gaan?

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is toch wel iets speciaals voor Denen en het is natuurlijk met afstand de mooiste club van Nederland.

Maar goed, ik weet echt niet wat we met die gast moeten. Past ook niet in het systeem, is geen basismateriaal en dus een breedteaankoop (wat we niet meer zouden doen). Al zie ik hem meer toevoegen dan Moisander ofzo, dus dat is dan weer een pluspuntje.

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En is Schone nu wel een goede speler? Want ik heb toch reacties gelezen toen die werd gelinkt aan Twente en Feyenoord wat iets anders doet vermoeden.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Oh, en over Ajax gesproken:

Het was ook zo'n geniaal team. Die gasten zullen voor eeuwig mijn helden blijven. _O_

Behalve Finidi, dat is een enorme douchebag. :emo:

11. Seh

Seh Guest

Aisatti gaat sowieso weg en misschien willen ze bijvoorbeeld Serero en Klaassen ook wel verhuren. Dan is Schöne achter de hand niet heel verkeerd, kan zeker in de Eredivisie prima mee.

Denk niet dat Janssen naar Vitesse gaat, zou ik van beide partijen niet echt begrijpen.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toch jammer dat er niets meer van dat mooie over is.

De trap van Janssen richting BaasBazerBony.. _O_

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Van Janssen zou ik het wel begrijpen, hoor. Arnhem, lekker dichtbij, beetje afbouwen, etc. Aan de andere kant komt Janssen nu net weer in vorm en wil vast nog wel CL spelen.

Enne:

8)
    Volgens mij niet alleen met vrouwen overigens. :+

En als Messi er niet was zou Xavi sowieso minstens 1 keer verkozen worden.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja nu vinden we hem allemaal fucking goed, en toen niet.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom zie ik overal Strootman in een Nl elftal shirt staan? Alsof dir gast een van de sterkhouders is, van mij hoeft hij niet eens mee.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, lekker thuis laten. Maar Bertje vind hem geweldig en als de jong niet fit is dan stelt ie echt strootman op ipv vdv denk ik.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Helaas wel...

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat is Schøne toch een goede jongen. Kiest voor de joden in plaats van de Duitsers. :)

Omdat het een geweldige speler is én nog erg jong. Alleen zit hij nu in een enorme dip en speelt hij echt veel minder dan eerste seizoenshelft. Toen was hij geweldig, nu niet belangrijk. Ik hoop op het EK ook gewoon op De Jong & Van Bommel. _O_

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Schöne zou uitblinken bij Feyenoord. Bij Ajax betwijfel ik, maar goeie speler voor in de breedte denk ik. Plus, wellicht dat hij stappen maakt. Vind het toch een zeer redelijke speler.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Toen Boerrigter van RKC kwam dacht ook niemand dat hij het verschil zou gaan maken bij Ajax. Al heeft Schone wel meer concurrentie dan Boerrigter op zijn positie.

Deel Deze Pagina