Ik heb nu meer uren in reach zitten als in H3. Mede omdat de playlists sneller uitgebreid waren in reach en gewoon door omstandigheden(heb nu minder tijd dus dan maar een half uurtje schieten ipv uren dwalen in een fantasy world). Anyway, H3 is inderdaad beter maar terug gaan is onmogelijk. Halo 3 ziet er zo verouderd uit. Stomme spartans, stomme ranks, stom menu. Zelfs de medals zien er stom uit.
Ik ga me meteen ook ergeren aan de controls(bashen), sniper die niet speelt zoals ik gewend ben en gebrek aan sprint. Ik blijf maar ff Reach spelen dan./QUOTE]
Haha herkenbaar. Ik vind Halo 3 ook beter dan Halo Reach. Laatst eens geprobeerd om Halo 3 weer online te spelen ipv Reach, was echt heel apart. De graphics zijn inderdaad ineens lelijk. Maar de ranks zijn wel beter vind ik, je krijgt een hogere rang door goed te zijn, niet door veel te spelen zoals in eigenlijk alle shooters tegenwoordig
Trouwens de random weapon spawns vallen wel mee hoor mensen. Het is enkel het type wapen dat random is, dus dat er op dat moment een Rocket Launcher, Sniper of Sword spawnt bijvoorbeeld.
Hier meer informatie erover:
http://xboxnite.nl/nieuws/692/meer-halo-4-multiplayer-informatie
Wat denken jullie hiervan?
Zelf denk ik dat we inderdaad wel een optie krijgen om het naar onze eigen wensen aan te passen :b:
Klik om te vergroten...