1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0


    op 8:52 zie je de Battle rifle in actie!
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kort stukje, maar ziet er wel goed uit zeg :)

    [​IMG]
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Yeah! Geen Reach gebeuren maar gewoon standaard Halo! Ik heb er weer zin aan!
    Opzich heb ik wel zin om nog wat Halo 3 (ODST) te spelen, maar mijn maten zijn er allemaal op uitgekeken. Misschien kunnen we hier wat organiseren? Reach vind ik maar kut, heb de campaign niet eens uitgespeeld. :lol:
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Reach was ook saai vergeleken met de gehele sfeer die om de vorige halo games hing. Niet slecht, maar kon niet tippen aan Halo 3.

    Een van mijn grootste ergernissen waren de wapenveranderingen (vooral het ontbreken van de BR), het saaie verhaal, moet ik die ene ability nog opnoemen :emo:, en last but not least de mappen. Die waren nog wel het ergst. Saaie ongeïnspireerde omgevingen uit de campaign, maar 8 mappen en weinig variatie.

    Vooral forge world. Leuk dat je dingen kon bouwen, maar geef ons dan niet alleen maar van die saaie grijze blokken waarbij je door gebrek aan contrast de omgeving nauwelijks kunt herkennen. Laat staan het feit dat ze forge constructies als echte mappen in de game hadden zitten. :mad:

    Ook de rest van de mappen waren weinig bijzonder. Eigenlijk pas sinds het anniversary map pack zitten er echt weer interessante mappen tussen. Maar goed dat waren dan ook remakes. ;)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, nice! :cool: Ik moet zeggen dat die korte vage gif al veel indruk maakt en het geeft zeker een goed gevoel. Zou dit eindelijk de perfecte Halo worden (zowel SP als MP)... I hope so! :9

    En tja, Reach is anders en ook niet m'n favo. Maar ik blijf het toch elke keer weer spelen. Meestal gewoon SWAT zonder al die fratsen. De meeste mappen zijn echter ruk, maar ja daar erger ik me niet meer aan. 8)
     
  6. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die random weapon spawn maar dom. Haalt al meteen een skillcap weg. Nu kan je een random spawn point controleren en wachten op een supersterk wapen die (random) dropt. "Oh kijk een rocket launcher, wat een geluk!!!! Hahaha ander team heeft een assault rifle daar gekregen, nu gaan we ze even afmaken omdat wij geluk hebben!"

    Ik vind het vechten voor een bepaalde spawn point veel beter. Dan weet je ook meteen wie het beste team heeft, ipv geluk.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb nu meer uren in reach zitten als in H3. Mede omdat de playlists sneller uitgebreid waren in reach en gewoon door omstandigheden(heb nu minder tijd dus dan maar een half uurtje schieten ipv uren dwalen in een fantasy world). Anyway, H3 is inderdaad beter maar terug gaan is onmogelijk. Halo 3 ziet er zo verouderd uit. Stomme spartans, stomme ranks, stom menu. Zelfs de medals zien er stom uit. :lol:

    Ik ga me meteen ook ergeren aan de controls(bashen), sniper die niet speelt zoals ik gewend ben en gebrek aan sprint. Ik blijf maar ff Reach spelen dan.

    Vandaar dat ik dus geen zin had om naar mijn xdoos te lopen Seh. :+
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Terug gaan onmogelijk? Het is voor mij onmogelijk Reach normaal te spelen zonder te denken ''wtf waarom spring ik zo snel'' of ''waar is mijn goede BR?!'', over die armor shit nog maar te zwijgen. :+ Heb dan ook 10x meer tijd in Halo 3 zitten dan in Reach.
     
  9. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Moeilijk te zeggen, want het kan ook gewoon verschil zijn in SP en MP of andere modi. Maar je moet natuurlijk ook niet vergeten dat ze constant aan het tweaken zijn wat uiteindelijk het beste zal zijn als de game eenmaal uitkomt. Ik heb al zo vaak verschillende builds gezien van games en software die er elke keer weer anders uitzagen tot de uiteindelijke versie. Als je goed kijkt dan zie je een heel groot verschil en ik denk niet dat met zelf aanpassen te maken heeft helaas.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is overduidelijk dat die game eindelijk gewoon 720p is en niet dan sub hd gebeuren van de voorgaande delen. Het zijn maar een paar seconden van Halo 4 in dat filmpje,maar dat ziet er strak uit!
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben helemaal gestopt met Reach en speel nu af en toe nog een potje Halo 3. Switchen valt best mee want vind het er grafisch nog best okee uit zien en het loopt voor mijn gevoel beter dan Reach. Controls is wel ff wennen idd.

    Maar wat een verademing t.o.v. Reach zeg. Ik speel vooral BTB en multiteam. Multiteam is in Reach haast niet speelbaar omdat het 3v3v3v3 is en gewoon teveel chaos. BTB in Reach is weinig aan omdat bijna alle maps gewoon slecht zijn (behalve de remakes van CE). Voertuigen zijn ook beter gebalanceerd dan in Reach vind ik.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als ze nou alle AA behalve sprint uit Reach zouden halen en wat fijne maps zouden toevoegen zoals Sandtrap zou Reach echt zo fijn zijn. _O_
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuw wapen?
    [​IMG]
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien de nieuwe shotgun? Staat wel duidelijk UNSC op
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Alleen Halo 3 rendeerde op een lagere resolutie. Reach was wel gewoon 720p. (alhoewel de beta een iets lagere horizontale resolutie had).
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De uiteindelijke versie ook hoor, het scheelde niks maar was net geen 720p

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-halo-reach-tech-analysis-article


    Maar who cares anyway, resolutie is niet alles
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet eruit als een kleine MAC of gauss gun :eek:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik kan al niet meer wachten op de E3. Deze game komt er hoe dan ook in. _O_ Dat nieuwe wapen loop ik alleen niet echt warm van nog, maar we zullen wel zien hoe het loopt.
     
  20. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alle delen maar word niet echt warm van een halo.4 halo1 en halo2 vond ik beter dan de rest, nu nog een deel 4 weet niet wat ik ervan moet verwachten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina