1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die via Soccertriads weet of je nog mails krijgt van de site over de verzending?
     
  2. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor alle zenuwpezen in dit topic: Bestel bij 9footballshirt. Ik heb al m'n shirts tot nu toe daar besteld en het komt altijd goed!

    Ik heb een 2 tal vragen voor de voetbalshirt guru's hier!
    1: Wanneer komen zo ongeveer de nieuwe tenue's van de grote teams uit?
    2: Is het verstandig om een bestelling van ongeveer 5 shirts tegelijk te doen bij 9footballshirt, of raden jullie dit niet aan? Ik heb wat mensen in de familie die een paar shirtjes willen, maar ik vraag me af of dit goed gaat bij controles o.i.d.?

    Bedankt!
    Nick
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    1. Hiervoor kan je het best een mailtje sturen, zij zijn de enige die het weten.
    2. Ik heb zelf al eens 4 gedaan, geen probleem.

    Enige nadeel 9footballshirt: verzendkosten :emo:
     
  4. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er dan ook aan te denken om 8 shirtjes te bestellen, dan heb je geen verzendkosten namelijk. Ik meen alleen ergens (niet op dit forum, volgens mij forum fok) gelezen te hebben dat het pakketje ook kan worden onderschept bij de douane? Daarom ben ik een beetje huiverig met grote (lees: meer dan 5 shirts:p) partijen.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, dan moet je extra kosten betalen? Weet alleen niet of dit veel is?

    En echt, gratis bij 8 shirts? Waar lees je dat? :)
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik wacht nog steeds op shirtjes van waveshirts :+ Duurt altijd langer als je er op let.
     
  7. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.9footballshirt.com/pages.php?pageid=9

    2. All Other country order more than 8 shirts minimum from us, we will express shipping with no shipping cost.

    Maar ik vraag me dus af of die door de douane komen :p
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :eek: Nice
    Even kijken hoeveel dat bespaart. :+

    //voor 8 shirts bespaart het je 68 dollar, 148 totaal dus met gratis verzendskosten.
    113,04/8 = 14,13 per shirt met naam/nummer.

    Alleen is het bij mij niet gratis als ik 8 stuks probeer te bestellen. :+
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand?!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kunnen we niet met z'n allen bestellen? Ik wil er al 2 ;).
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dibs op twee shirts dan eventueel, scheelt toch een hoop.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij zet trouwens 8$ per shirt op het pakketje, dus 8*8 = 64$ = 48,90 ongeveer. Dan hoef je toch niks extra te betalen bij de douane?
     
  13. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al gemaild hoe het zat bij bestelling van 8 shorts of meer.. Even afwachten.. Maar is dit wel legaal? Of kunnen je pakjes ook onderschept worden en in beslag genomen worden?
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Voor de maffe Feyenoord supporters onder ons;

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees zo net op de site van de douane dat dit dus gewoon illegaal is. Als je op vakantie gaat mag je er volgens mij 3 meenemen, maar iets laten invliegen is ten strengste verboden. Hoeveel shirtjes zouden jullie dan max aanraden te bestellen in 1x? En hoe groot is de pakkans als je meer besteld?
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Had ik op de vorige pagina ook al gezegt tegenover diegene die een handeltje wilt beginnen.

    Maximaal 3 dus in 1x, en hoe groot de kans is mag je zelf bepalen bij meer shirts. Hoe meer shirts je besteld hoe groter het pakket. De kans dat de douane je controleert wordt wel kleiner als de verkoper bereidt is om alle shirts los te verpakken en te verduren zodat je dus bv 8 losse pakketjes krijgt, maar of dat de verzendkosten omlaag brengt weet ik niet.
     
  17. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op die laatste vraag is uiteraard neen. Dan moet ik dat maar even mailen dan :p Hopen dat ze dat willen doen. Maar hoe kan het dat ze 3 in een pak niet onderscheppen? en 4 wel? Ze kunnen toch niet ruiken of er 3 of 4 in zitten?:p

    Tot slot: Is het dan niet verstandig om bij 8 shirts 3 pakketjes te laten sturen ipv 8? Dus 2 met 3 erin, en 1 met 2 erin.
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik wilde mn verhaal al editten, maar dat lukte vanaf mn mobiel niet. Ik had over het "invliegen is ten strengste verboden" gelezen. Dus het verhaal van 3 stuks gaat niet op. Sterker de douane mag ten alle tijden shirts in beslag nemen. Alleen de ervaringen op dit forum wijzen erop dat dit nooit gebeurd. Hoe groter je pakket hoe groter de kans dat het gecontroleerd wordt, wat dat betreft blijft het 2e deel van mn eerdere post staan.
     
  19. DirkH

    DirkH Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu de beste site dus voor het beste kwaliteit: soccertriads, 9footballshirt of jersey777?
     
  20. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar vanwaar dan dat maximaal 3 gedeelte? Dus bij 3 shirtjes is de kans miniem dat je gepakt word en bij 4 ineens 25% o.i.d.?

    Edit: Je zou dus wel gewoon 2 bestellingen kunnen doen, 3 shirtjes en 2 shirtjes, dan heb je ook weinig kans toch? Of word dat dan als 1 bestelling verzonden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina